Mandel Skrevet Mars 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2004 Finnes det noen felgsjapper på hamar som har bra utvalg i felger og dekk?? Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
benredik Skrevet Mars 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2004 tjaa. Du har noen ved vikingskipet, noen på midtstranda, noen ved hamar stadion (rett nedenfor fylkeshuset). du kan jo også dra til andrå på ilseng :) Siter -93 Audi 80 2.0E Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GT-Stian Skrevet Mars 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2004 Dra til Andrå du... Har selv handlet der. De er billige og skaffer det meste Siter *Kozemozeoverdoze* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet Mars 25, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2004 dette er situasjonen: på bilen jeg har kjøpt sitter det kun 1 sett stålfelger med piggrie vinterdekk. Selgeren skulle kjøpe på helt nye felger og dekk inkludert i prisen jeg skal betale..men så skal jeg jo selvsagt kjøpe store felger, 17" . Selger av bilen leverer sikkert noen slappe 15" alu felger med sommerdekk, men dette trenger jeg jo ikke..Så jeg tenkte at jeg skulle si til han at han kunne gi meg pengene han hadde tenkt og kjøpe felger for, så kunne heller jeg spytte i litt mer, så jeg får noen bra 17" . Selgeren hadde visst gode avtaler med felgbutikker på hamar. og kunne sikkert skaffe felgene billig.. Men men. skal ringe selger i morgen og spørre litt om hvor han kjøper felger fra o.l.. Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg