GTI_Biatch Skrevet Juli 15, 2012 Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2012 Heisann! Akkurat handlet meg en a4 b5 stv. Er et stort og et lite speil,jeg kunne tenkt meg to små. Noen som veit hvor man kan få tak i dette? Prøvde å søke litt man fant ikke noe,og ganske ny på audi fronten :) Mvh Lene :) Siter Obs, les signaturreglene :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slippern Skrevet Juli 15, 2012 Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2012 Bare og hente speil i fra en høyrestyrt bil, feks i England. Der er alt motsatt :) Siter Audi A4 1,8 - 98 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GTI_Biatch Skrevet Juli 15, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2012 Veit du om noen nettsider?? :) Siter Obs, les signaturreglene :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet Juli 15, 2012 Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2012 http://Www.ebay.co.uk Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg