Gå til innhold

Lufteskrue på Audi 4,2 v8?

Ranger emnet

Golf2td

Anbefalte innlegg

Hvorfor har du plassert tråden under Andre Forum --> Teknisk --> Verktøy ? Flytter den til C4-forumet.

Er gjerne lufteskrue på slangen inn til varmeregisteret, rett bak torpedoveggen, samt en på hver topp. Bruk rød G12, er det ikke rød på fra før så må du spyle hele systemet først og så fylle på 50:50 med G12 og avionisert vann.

Du har ABH-motor antar jeg siden du har en C4?

Bilforumet.no
Administrator

Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor har du plassert tråden under Andre Forum --> Teknisk --> Verktøy ? Flytter den til C4-forumet.

Er gjerne lufteskrue på slangen inn til varmeregisteret, rett bak torpedoveggen, samt en på hver topp. Bruk rød G12, er det ikke rød på fra før så må du spyle hele systemet først og så fylle på 50:50 med G12 og avionisert vann.

Du har ABH-motor antar jeg siden du har en C4?

Oida, Beklager det. vet ikke hva jeg har tenkt på.... kan ikke forstå at jeg kunne legge tråden såå feil!.

Det var blå/grønn kjøleveske på den. jeg har c4 ja, men han jeg kjøpte bilen av påstår at motoren er en S6 med 290hk. da den orginale ble kjørt tom for vann da radiatorslange tok kvelden

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke hvor man finner motorkoden på de gamle V8-motorene. På de nyere står den framme på den ene toppen.

S6-motoren med 290 hk er AEC (94-97 S6).

Tapp av all kjølevæske og flushe systemet MEGET grundig. Fyll opp med rød G12.

Bilforumet.no
Administrator

Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM.

Lenke til kommentar
Del på andre sider