Per Inge Skrevet Juli 18, 2012 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2012 Hei. Skal det ikke være mulig å justere informasjon i informasjonsdisplayet? Har en 2010 golf der dette ikke lar seg gjøre. Og før dere spør, ja jeg har lest bruksanvisningen uten å bli klokere. :biker :ex_machin Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet Juli 18, 2012 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2012 Mest sannsynlig har du FIS uten kjørekomputer og da er dette ikke mulig. Hvis du har kjørekomputer har du noen knapper på vindusvisker hendelen som styrer FIS'en. Evt. kanskje du kan styre det fra rattet hvis du har MLF ratt, men deter jeg ikke sikker på. Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per Inge Skrevet Juli 18, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2012 Har ikke MLF ratt, men har da knappene på vindusviskerhendelen for å styre rundt i menyene. Ettersom jeg skjønner fra bruksanvisningen skal man kunne entre menyene ved å holde inne en av disse knappene, men på min bil skjer altså ... NADA. :( :biker :biker :biker :biker :biker :biker :biker :biker :biker :biker :biker :biker :biker :biker :biker :ex_machin Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TL3518 Skrevet Juli 18, 2012 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2012 Hold inne reset knappen under hendelen og trykk på den nederste knappen på sia av hendelen. Siter 1996mod Mercedes Benz E200 Classic.1984mod Suzuki RG250. 2005mod Yamaha MT01. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per Inge Skrevet Juli 18, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2012 Hold inne reset knappen under hendelen og trykk på den nederste knappen på sia av hendelen. Nope :( Skjønner ingenting altså... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg