TeamOctaneRacing Skrevet Juli 19, 2012 Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2012 hey er det noen her som kan hjelpe meg med å modde inn senk, hvite blinklys, røde blinklys bak og felger(s5 eller det dere mener passer til bilen) hadde vært sabla greit slik at jeg har noe å evt gå etter. ta gjerne og fjern det som er av lister og rust :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lyderfryd Skrevet Juli 21, 2012 Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2012 Hei. Anbefaler ikke å senke bilen du har på bildet der, har selv hatt en audi av samme slaget, og når du senker dem, gjør du dem omtrent om til brøytebiler om vinteren, ikke å anbefale :D Mvh tidligere brøytebil :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TeamOctaneRacing Skrevet Juli 22, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2012 haha kommer helt ann på hvor mye senk det og ikke sikkert dette blir vinterbilen, da skal heller en bakhjulstrekker kjøpes inn tenker jeg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg