Mathews Skrevet Juli 19, 2012 Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2012 Noen som har liggende med deksler osv eller noen nettsteder, ikke sånne jalla med led , vil ha de org look :) Sjekket på alle bilhuggere i vestfold og ingen har :( Legger ut mitt prosjekt av a4 etterhvert ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Thoka85 Skrevet Juli 19, 2012 Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2012 http://www.ebay.com/itm/AUDI-A4-B5-1994-1998-FOG-LIGHTS-LAMPS-GRILLE-SET-NEW-/250888382575?pt=Motors_Car_Truck_Parts_Accessories&hash=item3a6a1ce86f&vxp=mtr Disse ser veldig originale ut. Passer rett i de grøftelys dekslene på pre-facelift utgaven av A4. Eller så har du disse: http://www.ebay.com/itm/A4-B5-8D-1994-1998-94-98-DRL-Daytime-Running-LED-Fog-Light-Smoke-for-AUDI-/110846920364?pt=Motors_Car_Truck_Parts_Accessories&hash=item19cefdc6ac&vxp=mtr Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slippern Skrevet Juli 19, 2012 Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2012 De siste der så bra ut, iallefall feste. Men de første må modifiseres litt da passformen er dårlig. Reflektoren er også søppel og sprekker visst man har halogen eller xenon i. Mine varte lenge med LED-lys, men lyste ekstremt dårlig. Siter Audi A4 1,8 - 98 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Thoka85 Skrevet Juli 19, 2012 Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2012 De siste der så bra ut, iallefall feste.Men de første må modifiseres litt da passformen er dårlig. Reflektoren er også søppel og sprekker visst man har halogen eller xenon i. Mine varte lenge med LED-lys, men lyste ekstremt dårlig. Mine knuste også etter få mnd. Ville selv ha valg de med LED om jeg skulle ha kjøpt grøftelys nå Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mathews Skrevet Juli 19, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2012 Har mista de nedre dekslene på begge siden untatt den i midten :( så må kjøpe nye og har kjøpt de linselysa fra jula når jeg var på mossesia siden kosta 299 ,- :P også selger dem de dekslene uten lyykter helt plain på skruvat.no for 300 så lurte litt på å kjøpe dem men kan jo kjøpe de siste da .. hmmmm . :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Thoka85 Skrevet Juli 19, 2012 Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2012 Så du har planer om å montere universale linselys i originale deksler? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slippern Skrevet Juli 20, 2012 Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2012 Jeg tok og erstattet reflektoren med linselysene fra jula(299). Puttet 35w xenon i dem. Ble kjempelys, men justeringen av dem er vrien. Tips: USA versjonen av A4 ble levert med grøftelys orginalt (iallefall pre-facelift) modellen. Siter Audi A4 1,8 - 98 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
orenga Skrevet Juli 26, 2012 Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2012 kjøp orginalt fra us a4. tåkelysa mye billigere på hellanor (Hellanor er impotør på valeo lykter). Dekslene bestiller du bare på Møller link: til http://audiclub.dk/artikler/artikel.php?21 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg