maxgets Skrevet Mars 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2004 hvordan kan jeg justere forgasserne mine så jeg får ut maks uten å kjøre med for magert eller for rikt? er 2 doble om det har noe å si:) Siter X 1991 Toyota mr2 X 1994 Toyota Celica gt4 X 1977 Ford escort 2L Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maxgets Skrevet Mars 28, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2004 da bumper jeg og legger på ett par spm til:) Vill jeg kunne justere nesten helt bra om jeg har eksos temp på hver sylinder og a/f meter(med vanlig lambda)? Siter X 1991 Toyota mr2 X 1994 Toyota Celica gt4 X 1977 Ford escort 2L Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T/A 455 Skrevet April 2, 2004 Rapporter Share Skrevet April 2, 2004 Enten brems motoren. Heller prøv deg frem. Du kjenner vell når motoren går best. Eventuelt prøv deg frem med større eller mindre dyser. Går den for magert vill du kjenne det på toppdraget, vill gå dårlig på høyt turtall. Siter 1966 Pontiac Catalina 421 Tri Power 1974 Pontiac Catalina Safari Wagon 1975 Pontiac Trans AM prosjekt 1977 Pontiac Catalina Safari Wagon Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VEPSEN Skrevet April 3, 2004 Rapporter Share Skrevet April 3, 2004 Første bud er å få en som kan det og har utstyr til det til å synkronisere dem skikkelig. Når dette er gjort ville jeg tatt en tur på rulla hos en som har peiling på webere eller dellorto(han har sikkert også alle mulige dyser liggende)og dyset/justert ting. Dysene er ganske dyre mener jeg å huske så det kan lønne seg å få en som kan det til å gjøre dette, blir fort dyrt med prøv og feil metoden hvis man må kjøpe noen sett med dyser.... På http://www.misab.se finnes dyse-tabeller for utrolig mange motorer med weber forgassere, kan være verdt en kikk. Siter 244 Turbon lever igjen!! (med mosegrodd grill etter 3-4år med lagring på gressbakke...) 04 Nissan navara 87 bmw 320i 73 amc hornet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T/A 455 Skrevet April 3, 2004 Rapporter Share Skrevet April 3, 2004 Betalte 25kr for hver dyse til Holley 750 ien som stå på TAen. Blir ikke akkurat billig når du må ha en del dyser Siter 1966 Pontiac Catalina 421 Tri Power 1974 Pontiac Catalina Safari Wagon 1975 Pontiac Trans AM prosjekt 1977 Pontiac Catalina Safari Wagon Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VEPSEN Skrevet April 5, 2004 Rapporter Share Skrevet April 5, 2004 Koster ca en hundrings for hver dyse til Weber, Emulusjons røra koster ca en to-hundring.... Holley er billig i forhold. Siter 244 Turbon lever igjen!! (med mosegrodd grill etter 3-4år med lagring på gressbakke...) 04 Nissan navara 87 bmw 320i 73 amc hornet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.