Gå til innhold

Volvo 760 V6 til rekke 4'er

Ranger emnet

Volvo95

Anbefalte innlegg

Mest sannsynlig pga PRV(Renault)-sekseren ikke er nverdens mest ettertraktede motor, ikke så mye trim, mens firerne til volvo kan jo "alle" trimme i blinde...

Vil jo tro at du må skifte Girkasse, motor, mellomaksel, alt av motorledningsnett og motorstyring, turteller vil ikke stemme, bakakselutveksling vil mest sannsynlig bli feil.

Hvis ikke det er ett stort ønske å få en firer i akkrat denne bilen ville jeg vurdert å finne en annen som allerede har det.

Bilforumet.no
Æres Super Moderator 
`84 Ford Granada 2.3 L Turnier
`92 Ford Scorpio 2.9 GL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mest sannsynlig pga PRV(Renault)-sekseren ikke er nverdens mest ettertraktede motor, ikke så mye trim, mens firerne til volvo kan jo "alle" trimme i blinde...

Vil jo tro at du må skifte Girkasse, motor, mellomaksel, alt av motorledningsnett og motorstyring, turteller vil ikke stemme, bakakselutveksling vil mest sannsynlig bli feil.

Hvis ikke det er ett stort ønske å få en firer i akkrat denne bilen ville jeg vurdert å finne en annen som allerede har det.

Det er så mye som må gjøres ja... tenkte å bytte pga at renualt ikke kan å bygge motorer... og holdbarheten på motoren er noe dritt og ikke minst forbruket.. men det høres dyrere enn jeg trodde...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er ikke jeg så dreven i Volvo akkurat, men mener 940 skal være ganske link som 740. Finn deg en med manuell da vel? Om du atpåtil skal ha firer så blir det meget slapt.

1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt

''The one who shall be last...

Will be sideways and smiling!'' :D

monstergarasj på Instagram.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 weeks later...

kjøp en 940gl eller 740gl (med lh 2.4 styring) å få tak i fk maskin, da må du kun skifte hjerne å småting samt godkjenne.. vil tru at den 760n din blir solgt lett..

volvo 740 b230f med fk oppsett og 3" eksos + viking ecotrim chip
mercedes 300e-24v

volvo 240 gle 83 delebil(vraket)

opel omega b 95 mod

mccormick d324 traktor

derbi senda xrace 2005 mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider