notoddenman Skrevet Juli 22, 2012 Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2012 Hej! Denne bloggen: http://marteinutah.blogg.no/ er fra usa og vil komme med jevnlige oppdateringer om bilmiljøet i USA. Og rundt Utah! Det vil komme bilder, videoer og annen awesome informasjon! Er fra utvekslingsåret 2012/13 Ta en titt :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flatpedal Skrevet Juli 22, 2012 Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2012 (endret) Hvis du reiser til USA og forventer å se en masse Corvetter, Mustanger, europeiske sportsbiler og lignende tror jeg dessverre du fort blir skuffa. Der borte går mest i kjedelige minivans av amerikansk opphav, ymse pick-up trucks (også Toyota) og sedaner fra Korea og homeland. SUVs for sure, men omtrent som Norge. Jeg har vært 13 ganger i USA (blant annet Salt Lake City, Layton, og videre oppover mot Idaho), og mener å vite hva jeg snakker om. Den gjennomsnittelige motorstørrelsen er vel omtrent den dobbelt av Norge, og diesel er svært uvanlig (kun enkelte VAG). Sistnevnte synes vel lite på bilder uansett. Litt moro for oss kommer fra Norge er likevel å se at diesel er DYRERE enn bensin. Endret Juli 22, 2012 av flatpedal Siter Klikk Liker ute til høyre hvis du liker dette innlegget. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg