ocean77 Skrevet Juli 22, 2012 Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2012 Hei, jeg har ett problem med bilen min, Golf 1,6 higeline 01 AZD motor 105Hk Batteri lades ut over natten, men har sjekket batteriet ut og det er ikke noe feil med det. Har målt strømtrekk over sikringer i boksen, men kun de som har med lys å gjøre. pga litt usikker på om computer tåler å miste strømmen. Dynamo lader med 13,8- 13,9 V når den lader på topp ladet batteri, når den lader på utladet batteri måler jeg kun 12,65V på batteriet. Ps. har vedlikeholds lader på batteriet så det ikke skal gå tomt. så jeg håper noe har noen tips eller el tegninger for feilsøking :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flatpedal Skrevet Juli 22, 2012 Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2012 Dra ut sikringer til du finner synderen. Siter Klikk Liker ute til høyre hvis du liker dette innlegget. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ocean77 Skrevet Juli 22, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2012 Ja det er jo en mulighet, men det tar jo dagesvis å finne det på den måten, siden jeg da må dra ut en sikring og vente en dag før jeg kan ta neste. Finnes det Haynes manual på norsk ?, tipper det enten er på svensk eller engelsk da. Har sett på biltema og der har de kun frem til 2000 mod, mens i england har de 2001-2003, er det muligt å finne denne i norge ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet Juli 22, 2012 Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2012 Ta av batteripolen på kvelden, sett den på igjen på morgenen. Jeg tror ikke du får startet da heller... Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ocean77 Skrevet Juli 22, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2012 hvorfor skulle jeg ikke det ? vil jo da anta at batteriet ikke har blitt utladet Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ocean77 Skrevet September 2, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 2, 2012 da er feilen funnet og utbedret, feltet i dynamoen har blitt ødelagt og lagt seg til gods i dynamoen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg