flatpedal Skrevet Juli 24, 2012 Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2012 Skulle hatt en fingjenget M13 (tror jeg) mutter. Noen som vet om butikk som selger slikt på østlandet? Finner det ikke på Biltemas sider (ingenting om gjenging er oppgitt, så da er det vel normalgjenger). Siter Klikk Liker ute til høyre hvis du liker dette innlegget. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
muren motor Skrevet Juli 24, 2012 Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2012 prøv en hjulmutter viss du har. M12 x 1,5 eller M12 x 1,25.. M13 hørtest for sært ut. Siter Opel omega 2,5-96 Opel omega 2,5-96 Nr2! Opel manta-72 2,4i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Renax Skrevet Juli 24, 2012 Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2012 Om du ikke er helt sikker på hva dim det er, så finn ut det først. jeg har drevet selv å kjøpt på muttere, og så prøvd, dagen etter det samme, kjøpe en med finere gjenger, passa heller ikke, så endte etter 3-4 forsøk og en hel uke å få noe som passa. Neste gang kjøpte jeg måleverktøy for gjenger på biltema, målte opp hva jeg trengte å gikk til "skruegården" her, ((stavanger) kan hende det er en lansdekkene kjede, så du kan da sjekke det) å fikk riktig dim på første forsøk. Fingjenget er et litt generelt begrep, M16 (som jeg skulle ha) har normalgjenger på 1,75, da jeg spurte etter fingjenget fikk jeg 1,50, men det var 1,25 jeg skulle ha... Evt om du har bolten den skal festes på kan du ta den inn til en spesialistbutikk så måler de for deg, men å sitte å gjette på slikt skal godt gjøres, da det er alt for mange dimensjoner.. Kansje det ikke er hverken M12 eller M13 i det hele tatt, kan kansje vere noe shit i tommer? Siter -Passat 90 mod 1,8l [bruksbil] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flatpedal Skrevet Juli 25, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2012 Skjønner. Er for øvrig til en 15 år gammel sykkel. Siter Klikk Liker ute til høyre hvis du liker dette innlegget. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tommy1033 Skrevet Juli 25, 2012 Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2012 ta turen til ditt nermeste mekanisk verksted , så får dei nokk laga ein til deg på ein 5-10 min :)- Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sven410 Skrevet Juli 25, 2012 Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2012 Det er ikke en 1/2" UNF mutter du skal ha da? den skal utenpå en bolt på 12,7mm, og har vel en stigning på 20 gjenger pr tomme, eller omregna i millimeter skulle det bli en stigning på 1.27mm Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg