jonarekolstad Skrevet Juli 26, 2012 Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2012 Noen som vet av noen tøffe frontlykter til b5 95-99? Har også vurdert å kappe kanten for å få på plass facelift, men har ikke satt meg inn i kontaktene osv. Derfor trenger jeg noen som bare er å smekke på. Har både sett på angel og devil eyes, men finner ingen som er MAD. Hva synes dere? Ingen som tilfeldigvis har noen bilder av egne/andres biler med noe uorginale lykter på? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
- Pal - Skrevet Juli 28, 2012 Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2012 NBS selger jo to-delt "face-lift" disse er bare til å smekke rett på, pluss at kontakter er like;) (hvis ikke jeg usker helt feil...) P&R selger forøvrig også disse. Siter 1995 Audi a4 1.8adr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
caviller Skrevet Juli 28, 2012 Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2012 Kjøpte pakken som heter "Upgrade, SORT Foran" hos NBS. I tillegg har jeg øyelokk på..ble litt kult da...kompisene mine kaller bilen min for Audibmw nå.. :omfg Det var forresten lett å montere :) Plug & Play ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonarekolstad Skrevet Juli 29, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2012 Har du bilder :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
caviller Skrevet Juli 29, 2012 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2012 Litt dårlig bilde kanskje...og den svære rustflekken oppå er den helsikes katta ;) hehe [ATTACH]32638[/ATTACH] Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Thoka85 Skrevet Juli 29, 2012 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2012 Audi bmw? Kjøpt lykter med de ringene? Kjøp deg heller 2 delte, med facelift utsende og UTEN bmw ringer.. Du kjører Audi. Parts and Retards har de, billig er dem å. Og super lett å montere. Alt er plugg and play. El motor for nivå regulerings passer rett over å, og alle kontaktene er like Skal du kjøpe facelift og fjerne kanten bak blinklyset må du også ha kontakt overgang, om du ikke klipper kabelen og kobler deg innpå. Høyde motoren er også forskjellig fra pre-facelift til facelift. Så da må du evt ha ny motor om du vil ha den funksjonen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slippern Skrevet Juli 31, 2012 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2012 Har disse Depolyktene som er todelte, men ser ellers ut som facelift utgaven.. Ser helt greit ut, + at de har bra lys :) Siter Audi A4 1,8 - 98 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
orenga Skrevet Juli 31, 2012 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2012 jeg har facelift lykter på en 97 model. ser mye bedere ut :) Delt facelift lykt er foresten levert på s4 1998, så er orginalt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
weakzor Skrevet August 7, 2012 Rapporter Share Skrevet August 7, 2012 http://www.partsandretards.no/belysning/lykter/audi/a4-b5/frontlykter/chrome-hovedlamper - Der har du todelte frontlykter, altså med separat blinklys! :) Ser bra ut! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusK89 Skrevet September 2, 2012 Rapporter Share Skrevet September 2, 2012 Originale H4-lykter med separat blinklys havna kjapt i garasjen til fordel for et alternativ fra partsandretards.no... Etter bildet ble tatt har jeg også kjøpt "diadem-pærer" eller chrome blinklyspærer, en klar forbedring bokstavelig talt :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg