fluboy Skrevet Juli 28, 2012 Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2012 går det and og lakkere slangene som er i motor-romme? evnt, hvilken lakke? beste merke? deksla rundt i motoren, noen spessiel lakk til dette? kan jeg bare fare på et lakke verksted og spør om dei kan lage meg lakk til lakkering av slanger og plast? og må tåle varme også, hva kan jeg lakkere aluminium rør med? spessiel lakk til dette? og ellers, har dåkke noen tips til hvordan jeg kan freshe opp motor-romme mitt? bilen er ein vw bora 1999, 1.6 sp Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwvento Skrevet Juli 28, 2012 Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2012 Kjøp deg noen semco slanger istedet...dette fresher opp motorrommet mer enn hvis du lakker;) Dekslene i motorrommet kan du lakke,men da må du huske og ha på plastprimer før lakk...ellers flasser det. Siter "Ingen ting er umulig,det er bare litt vanskeligere og få til" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fluboy Skrevet Juli 28, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2012 skal jeg bare trede "semco slangen" overe slanger og kabler som er der? eller skal jeg bytte ut? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet Juli 28, 2012 Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2012 Søk på "Samco hose" til din bilmodell. Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg