Svein Even Skrevet Juli 29, 2012 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2012 Halla!! Jeg har en Opel Rekord som jeg driver å lakkerer om, men jeg har et lite problem. Det jeg ønsker å gjøre er å fjerne de kormlistene som står på og tette de hullene som var til listene. Men, det jeg vet er problemet med sveising det er at sveisen trekker seg sammen og kan lage bulker i bilen. Er det noen som har erfaring i det å tette hull etter listes osv? Om det fins andre metoder bortsett fra sveising for å få tett hullene. Hadde vært konge om det er noen som har peil på det! :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Urban Skrevet Juli 29, 2012 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2012 Prøv å få tak i en "kjøleklump" av koppar alt bronse som du håller bak hullet du ska tette når du sveiser det. Da trekker det sig minimalt, men du får uansett fylle med litt tinn eller glassfibersparkel. Lykke til.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Svein Even Skrevet Juli 30, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2012 Takk, men det er ikke mulig å komme bak de fleste hullene ettersom de er i kanalen. Men takk for tipset! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg