Gå til innhold

Låsebolt - noen som kjenner igjen?

Ranger emnet

Stian Andre

Anbefalte innlegg

Hei. Usikker på om dette er rett plass og poste på, men hvis ikke, bare flytt den :)

Jeg har da det problemet att jeg kjøpte meg en delebil, og dette var av stor grunn pga felgene.

så når jeg kom hjem med bilen, skulle jeg ta av felgene, så var det selvfølgelig en låsebolt på, en type jeg ikke har sett før, så lurer på hvor den kan være kjøpt, gammel eiger sa den var kjøpt på biltema, men var der og hørte, men de hadde aldri hatt slike.

Noen som kan se nøye på bilde, som kanskje kjenner igjen, som vet hvor jeg kan få tak i?

img0640nc.th.jpg

img0639ry.th.jpg

http://img801.imageshack.us/img801/7379/img0639ry.jpg

Stian Andre`

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du fysisk prøvd de som det blir linket til over her?

Har du snakket med BMW forhandler, kan hende låsebolten kommer derfra.

Hodet ligger ikke i reservehjulsbrønnen eller i hanskerommet?

Ja har prøvd de uten hell, har og tatt en 12mm pipe å slått innpå uten hell. Funket på en, men den satt ikke så godt. Det som stikker ut er slik att en 13mm pipe går akkurat på med litt dunking med hammer. Så dvs 12mm lagte ganske gode spor å satt godt fast, men ikke søren om de ville ut. Har ikke hørt hos bmw forhandler nei, med tanke på orginale til bilen er anderledes. Å nei, det ligger ikke i bilen, har tatt ut alt som kan tas ut uten å måtte skru, å der var den ikke. Den skulle ha ligget i bilen, men har forsvunnet i følge gammel eiger.

Stian Andre`

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da foreslår jeg at du stikker over til ett felg/dekk verksted å spørr om de har noe slikt verktøy som du kan få låne mot depositum.

Dette har jeg også jort på 3 plasser, 2 av de hadde aldri sett denne typen og anbefalte meg og gå til ett bilverksted og borre de ut, og den siste plassen fikk jeg bare beskjed om att de ikke kunne hjelpe meg. Det er en delebil som ikke går, så gidder ikke stresse med å få den til ett verksted, og i tilegg betale masse penger for det, har prøvd og borre ut selv, men det er veldig hardt, så er ikke så lett og borre i det, og det er ganske mye som skal borres på 3 bolter. så det ga jeg opp.

Stian Andre`

Lenke til kommentar
Del på andre sider