Stian Andre Skrevet Juli 30, 2012 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2012 Hei. Usikker på om dette er rett plass og poste på, men hvis ikke, bare flytt den :) Jeg har da det problemet att jeg kjøpte meg en delebil, og dette var av stor grunn pga felgene. så når jeg kom hjem med bilen, skulle jeg ta av felgene, så var det selvfølgelig en låsebolt på, en type jeg ikke har sett før, så lurer på hvor den kan være kjøpt, gammel eiger sa den var kjøpt på biltema, men var der og hørte, men de hadde aldri hatt slike. Noen som kan se nøye på bilde, som kanskje kjenner igjen, som vet hvor jeg kan få tak i? http://img801.imageshack.us/img801/7379/img0639ry.jpg Siter Stian Andre` Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Andre Skrevet Juli 30, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2012 Ingen?:) Siter Stian Andre` Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vectra GT Skrevet Juli 30, 2012 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2012 http://www.biltema.no/no/Bil---MC/Verktoy-og-verkstedutstyr/Avtrekker/Avtrekker-for-skadede-bolthoder-9-stk-191269/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Andre Skrevet August 1, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 1, 2012 http://www.biltema.no/no/Bil---MC/Verktoy-og-verkstedutstyr/Avtrekker/Avtrekker-for-skadede-bolthoder-9-stk-191269/ funke ikke. Må nok til med bedre enn det. Siter Stian Andre` Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet August 1, 2012 Rapporter Share Skrevet August 1, 2012 Har du fysisk prøvd de som det blir linket til over her? Har du snakket med BMW forhandler, kan hende låsebolten kommer derfra. Hodet ligger ikke i reservehjulsbrønnen eller i hanskerommet? Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Andre Skrevet August 1, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 1, 2012 Har du fysisk prøvd de som det blir linket til over her?Har du snakket med BMW forhandler, kan hende låsebolten kommer derfra. Hodet ligger ikke i reservehjulsbrønnen eller i hanskerommet? Ja har prøvd de uten hell, har og tatt en 12mm pipe å slått innpå uten hell. Funket på en, men den satt ikke så godt. Det som stikker ut er slik att en 13mm pipe går akkurat på med litt dunking med hammer. Så dvs 12mm lagte ganske gode spor å satt godt fast, men ikke søren om de ville ut. Har ikke hørt hos bmw forhandler nei, med tanke på orginale til bilen er anderledes. Å nei, det ligger ikke i bilen, har tatt ut alt som kan tas ut uten å måtte skru, å der var den ikke. Den skulle ha ligget i bilen, men har forsvunnet i følge gammel eiger. Siter Stian Andre` Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet August 1, 2012 Rapporter Share Skrevet August 1, 2012 Da foreslår jeg at du stikker over til ett felg/dekk verksted å spørr om de har noe slikt verktøy som du kan få låne mot depositum. Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Andre Skrevet August 1, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 1, 2012 Da foreslår jeg at du stikker over til ett felg/dekk verksted å spørr om de har noe slikt verktøy som du kan få låne mot depositum. Dette har jeg også jort på 3 plasser, 2 av de hadde aldri sett denne typen og anbefalte meg og gå til ett bilverksted og borre de ut, og den siste plassen fikk jeg bare beskjed om att de ikke kunne hjelpe meg. Det er en delebil som ikke går, så gidder ikke stresse med å få den til ett verksted, og i tilegg betale masse penger for det, har prøvd og borre ut selv, men det er veldig hardt, så er ikke så lett og borre i det, og det er ganske mye som skal borres på 3 bolter. så det ga jeg opp. Siter Stian Andre` Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
16vturbo Skrevet August 1, 2012 Rapporter Share Skrevet August 1, 2012 Sveis fast ei pipe. Siter 1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt ''The one who shall be last... Will be sideways and smiling!'' :D monstergarasj på Instagram. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sven410 Skrevet August 1, 2012 Rapporter Share Skrevet August 1, 2012 kjørner og drill??? du trengervel ikke de låseboltene likevel... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Andre Skrevet August 2, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 2, 2012 Sveis fast ei pipe. isje mye lett og sveise inni der akkurat :) Siter Stian Andre` Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Andre Skrevet August 2, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 2, 2012 kjørner og drill??? du trengervel ikke de låseboltene likevel... Nei til helvette med hele boltene, felgene jeg skal ha, men har prøvd forslget ditt, uten hell. Siter Stian Andre` Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knuuti Skrevet August 2, 2012 Rapporter Share Skrevet August 2, 2012 ser egentlig ikke problemet med å sveise på ei pipe der, du setter pipa over bolten å kjører nedpå med pinnesveis i det hullet der du skal sette latmansarmen, noen få punkter nedi hullet der, men ikke forstyrre selve hullet til latmansarmen.. fiksfaks ordnet Siter 1994 Audi 80 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sven410 Skrevet August 2, 2012 Rapporter Share Skrevet August 2, 2012 Nei til helvette med hele boltene, felgene jeg skal ha, men har prøvd forslget ditt, uten hell. merkelig... du borra vel med et lite borr først? ellers så tar det vinter og votter... eller er boltene så harde at ikke borret skjærer? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Andre Skrevet August 2, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 2, 2012 merkelig... du borra vel med et lite borr først? ellers så tar det vinter og votter... eller er boltene så harde at ikke borret skjærer? Nei selvfølgeli prøvde jeg med små først, jeg prøvde mange forskjellige borrer men skjærer ikke nei, brukte 5-6 borrer for og komme meg ett par mm inn. Siter Stian Andre` Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg