Gå til innhold

Endelig non bilder av bilen min

Ranger emnet

Logico

Anbefalte innlegg

Bilen er en 1992 modell Golf GT, gått rundt 155"km

og ganske pent holdt faktisk

Kart_044.jpg

Kart_046.jpg

Kart_047.jpg

Kart_048.jpg

Har ikke gjort stor med bilen, ennå;

Fått tak i TSW 16" felger

-Alu.pedaler

-Klare sideblinkers

Men det som kommer snart er;

-Senking- 40mm el 40/60mm

-Nye blanke grøftelys&blinkers til frontfanger

-øyelokk el badlook list (hadde øyelokk,men de tok se en flytur!)

-Emblemløs grill

-sølvfarga instrumenter med "GT" i bakgrunnen

-Lexus-look baklykter i mørk chrome

-16v-antenne

-bred&fet bakpotte

-lakkere calipere i gull

-Lakkere div. interiør detaljer i bilens farge

-Lakkere opp fangere og bakluke(litt rust self!)

Hva tycks?:cool:

Og dette er resultatet så langt;

077.jpg

IM000048.jpg

07 VW Passat 2.0TDI Highline

99 VW Golf 1.6

61 Humber Super Snipe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 143
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Golf er livet ja.. men en kompis av meg mistet nesten livet i en Golf III VR6 på søndagen.. bilen mista kontrollen og for inn i et autovern. "vedkomne" slo hodet igjennom sideruta og bokstavelig talt knuste hodet mot autovernet. Vegvesenet fant en stripe blod og hår-rester på autovernet. Brudd fra øre til øre. Legene tør ikke vekke han enda fordi trykket i hodet kan stige. 4 personer ble skadet i bilen

Golf er livet, bare man bruket vett og kjører rett.

[ ]1990 Scirocco GT2 1.8

[ ]1983 Golf GTI - Prosjekt

[x] 1984 Golf II 1.6 - Vraket

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by zckumling

Golf er livet ja.. men en kompis av meg mistet nesten livet i en Golf III VR6 på søndagen.. bilen mista kontrollen og for inn i et autovern. "vedkomne" slo hodet igjennom sideruta og bokstavelig talt knuste hodet mot autovernet. Vegvesenet fant en stripe blod og hår-rester på autovernet. Brudd fra øre til øre. Legene tør ikke vekke han enda fordi trykket i hodet kan stige. 4 personer ble skadet i bilen

Ahhh shit! :( Får håpe det går bedre med han og de som satt på! Shiiit ass...:eek:

| -My rides- |

[X] VW Golf III 1,8 GL - 95 mod. aka. "Hot Stuff" (solgt)

[X] Suzuki FZ 50 - 87 mod (dævkjørt, solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by zckumling

Skikkelig kjipt når slikt skjer! Har sjøl nesten mista & mista kamerater i bilulykker, vet hvor jævli det er!

Håper det går bra med han!

Ellers er jeg enig at Golf er livet ja, etter 3stk Golf2,

samt diverse vingling mellom ulike feile bilmerker,

fant jeg meg endelig en Golf3!!!:D

99 VW Golf 1.6

61 Humber Super Snipe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kan bli bra detta, men visst eller når du skal senke den, gå for 60/40 sett, det ser mye bedre ut også...

mvh

- 2002 Passat TDI 4 Motion

- 1996 Golf GTi 16V http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=924976&posted=1#post924976

- 1989 Golf G60 Rallye http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=924951#post924951

(x) 1993 Golf 3 GTD Special

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Golf 3 GTD Special

kan bli bra detta, men visst eller når du skal senke den, gå for 60/40 sett, det ser mye bedre ut også...

mvh

Takker, blir nok ikke 40/40, heller mer mot 60/40, el 55/40 (hvis det finns da?)

Er også litt usikker på om jeg skal lakke alt av svarte plastdetaljer også? Blir jævli mye jobb, og vet ikke helt hvor bra det vil bli til slutt!?

99 VW Golf 1.6

61 Humber Super Snipe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Logico

Takker, blir nok ikke 40/40, heller mer mot 60/40, el 55/40 (hvis det finns da?)

Er også litt usikker på om jeg skal lakke alt av svarte plastdetaljer også? Blir jævli mye jobb, og vet ikke helt hvor bra det vil bli til slutt!?

Det viktigeste med senkesettet er at det er stiv og bra, og for syns skyld at den ikke ser segen ut på ræva, selv om det senker likt, er som oftest alle biler lavere på hjulbuen bak kontra fremme....

Er ikke så mye arbeid å lake alle plast detaljer, en kveld i garasjen det..... :D

- 2002 Passat TDI 4 Motion

- 1996 Golf GTi 16V http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=924976&posted=1#post924976

- 1989 Golf G60 Rallye http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=924951#post924951

(x) 1993 Golf 3 GTD Special

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir nok 60/40 ja, må bare finne no cash først!:D

anng lakkering så hadde jeg tenkt å gjøre det selv, men vil absolutt ikke, under noen omstendighet ta av hjulbulistene!;) Sitter som støpt på bilen og skal ikke av, tør rett og slett ikke se under de!:D

Er vel egentlig bra under der, siden de sto på da den var ny, og da vil jeg ikke ta de av og ikke få det helt tett etterpå!;)

Så da blir det isåfall å lakke det mens det er montert på bilen, litt maskering må til ja!:D

99 VW Golf 1.6

61 Humber Super Snipe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan ser det egentlig ut med lakkerte hjulbuelister? Kan ikke huske å ha sett det.

Bilen er ikke akkurat nyvaska på bildene heller, så med no plastfornyer ser det litt bedre ut!

Blir dessuten mer og mer misfornøyd med felgene jo mer jeg ser på de! Skal ha på nye senterbolter i gull, men allikavel!

Vil ha de 9x16 Brock b2 som ladden ska selge....

men har self ikke råd! :(

99 VW Golf 1.6

61 Humber Super Snipe

Lenke til kommentar
Del på andre sider