Stunt Skrevet April 10, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 10, 2004 Originally posted by Caveman hvor langt har motor og drivverk gått? Det e Eg jaggu ikke sikker på. Motor og drivverk er 89m Siter Gasspedalen er den til høyre! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stunt Skrevet April 13, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 13, 2004 selve chasiet har gått ca 214000km. Alt på bilen er jo ellers 89m. Hvor langt Motor og drivverk har gått er jeg ikke sikker på. Men det er i meget god stand. ingen slark i noe som helst. Den har Sperr og. Siter Gasspedalen er den til høyre! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stunt Skrevet April 16, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 16, 2004 Har tatt bilde av vognkortet så det går an å se at den er godkjent ombydd. Har bilen enda. Siter Gasspedalen er den til høyre! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stunt Skrevet April 16, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 16, 2004 http://espen.honda-tuning.org/gallery/ Siter Gasspedalen er den til høyre! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
villejan Skrevet Mai 3, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2004 Kunne tenke meg å sett bilen, den ser jo pen ut, men bilder kan fjuske. 55k er nå litt mye er det ikke det? Siter VW Bora 2000 mod. 1,6 highline. 18" ASA DM3, KW Inox justerbart senk. Ramair....gir vel 50 hk mere???:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
springbrett Skrevet Mai 3, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2004 Kan svare for stunt og si at bilen er solgt.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aregar Skrevet Mai 3, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2004 Originally posted by springbrett Kan svare for stunt og si at bilen er solgt.. Hva gikk den for? Siter 1997 Mercedes E 230 Classic 1998 Audi A8 2.5 TDI Quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg