Pilsener Skrevet August 1, 2012 Rapporter Share Skrevet August 1, 2012 Er det noen som vet om eksosdelene fra Biltema er noe særlig holdbare? De har ikke komplett anlegg til kjerra mi, men det ser ut til at jeg kan pusle sammen et opplegg med rette og bøyde rørdeler. Vel, det kan jo uansett ikke bli dårligere enn originalanlegget som rustet i filler på 6 år, men likevel...... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Remulade Skrevet August 2, 2012 Rapporter Share Skrevet August 2, 2012 Joda, funker det der. Lagde komplett dobbel eksos på en amerikaner for noen år siden. Fra headers til endestuss. Det holdt seg meget bra synes jeg. Men jeg anbefaler å helsveise skjøter for det ser så stygt ut med 100 rørklemmer under der :S Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pebe1 Skrevet August 13, 2012 Rapporter Share Skrevet August 13, 2012 Jepp, veldig greit materiale som ikke ruster(?), men hvis du skal lage noe mer enn bare en skjøt, så må du sveise for å få det tett. Har forsket litt på dette på min bil som jeg heller ikke får tak i anlegg til, og den bråker som bare det, og der har jeg bare brukt klemmer... :) Klemmene ser stygge ut, holder det ikke tett og slår nedi bakken så de rives bort fra skjøten... Siter Opel Senator A 3.0E, 1983BMW 525 E12 (528i-motor), 1975Toyota Crown 2600 Deluxe, 1976 Mazda 616, 1976 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg