jonham05 Skrevet August 1, 2012 Rapporter Share Skrevet August 1, 2012 Hei :) Eg lurte på om det ikkje er lov til og køpe ein passat 2004 mod 1,9 TDI som eg kan fikse opp og selge den etter på den er blitt godkjent av biltilsynet. ?? Delebilane kan og vere inndregne av bedrifter som selger delane på bilen. Går det og and og kjøpe heile delebilen ??. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Renax Skrevet August 10, 2012 Rapporter Share Skrevet August 10, 2012 Ofte er slike "nye" delebiler med endel økonomiske heftelser, evt kollisjonskadet (rammeskjeive). Forstår ikke helt spørsmålet ditt, men jeg har kjøpt en gammel passat som "delebil" og fiksa den så den gikk gjennom EU og så var det bare å betale omreg og årsavgift så fikk jeg skiltene. om det lønner seg kommer an på hva som er galt med bilen. Regner med at om bedrifter selger bilen i deler, er det en god grunn til det, F.eks at det er store økonomiske heftelser som må betales ved salg av hele bilen, så det lønner seg å bare selge noen deler og vrake den... Siter -Passat 90 mod 1,8l [bruksbil] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg