Gå til innhold

Bygge anlegg i min vw golf 2

Ranger emnet

soteru

Anbefalte innlegg

Hei

Har nå inskaffet meg en golf 2, 86 modell

Tenkte å bygge noe bass baki

Kan velge mellom 2 pioneer TS-3004 spl, eller en orion hcca 122 12" (har 2 orion bassere, men vil bare bruke en)

Hva ville folket gått for?

Å Vil ha ett cleant å fint bagasjerom, som er av anlegget og forsterkere, har noen ideer?

Eller beste om noen vil bygge alt for meg? =)

Holder til i Bø i telemark, så om noen vil ha litt penger for å hjelpe meg å bygge så er det bare å ta kontakt =)

Vil liksom bygge gulv å plater på sidene også bygge resten innenfor det, men vet ikke enda hva som blir bra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har 2 stk orion hcca 5000.1, tenkte og bruke en på en orion basser.

Har focal coaxial høytalere (preformance serien) 6,5 tommere (2 i hattehylla, 2 i bakdørene og har akk kjøpt inn focal 5,25 komsett i samme serien til å ha i framdørene, spiller sykt høyt, har dette nå på en fusion 1600watt forsterker, men har en orion cobalt 600.4 som jeg tenkte og bruke isteden =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min mening er at hvis fronthøyttalerene ikke spiller nok for hele bilen, så er det ikke bra nok, eller feil montert... Høyttalere i hatthylla skal man ikke ha, spes ikke hvis man har sub baki, for da vil disse påvirkes av trykket fra suben. Du kan godt ha de høyttalerene i bakdørene, men de bør du fades ned slik at du ikke hører dem fra førersetet ;)

Men hvorfor 5,25" foran, og ikke 6,5" når du først skal bygge? Den fusion forsterkeren ville jeg byttet ganske fort ja :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ta de vekk ja. Hører ikke di i bakdørene fra fram setet. Jo for bruker orginal hullene. Men kan hende det er plass til 6,5 i framdørene.

Kan du ikke bare lage til noen nye paneler til framdørene da, er jo enkelt å gjøre det i din bil... 2x6,5 i hver dør er jo litt tøft.

Er det noe slikt du ønsker baki?

post-11540-13804854397698_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg funnet ut att jeg tar de 6,5 jeg ar i hattehyllen å lager til så jeg får de i fram dørene, tenkte også og bestille noen diskanter til å ha på toppen av trekket så ikke all lyden er nede i bunnen av dørtrekket, så har jeg fortsatt de 2 (6,5) i bakdørene, så da er det bare bagasjen som mangler, og dette trenger jeg hjelp til =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg satt de 6,5 tommerene i framdørene, og det ble veldig bra, tok jo selfølgelig vekk 5,25 settet og har bare 6,5 i fram dørene og 6,5 i bakdørene, det spiller jo greit nok, men merker skulle vært høyere diskant, men ta det etterpå jeg har fått inn bassen for å høre hvordan det blir med bass. Å så det er bare ett deksel, hmm ja så jo fint ut da for gjemer jo alt, men er sikkert mye jobb å dyrt å lage

Lenke til kommentar
Del på andre sider