solo- Skrevet August 3, 2012 Rapporter Share Skrevet August 3, 2012 Åpnet opp for å se på høytalerne i døra på min Corsa i dag, fikk meg litt av en bakoversveis! Se under hvordan høytaleren var festet!! [ATTACH]32744[/ATTACH] I tillegg til den finurelige skruer har de brukt Macgyver-teip: [ATTACH]32745[/ATTACH] Nei, her må det skiftes høytalere og skruer! :doh Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BaardI Skrevet August 4, 2012 Rapporter Share Skrevet August 4, 2012 Unnskyld frekkheten, men hva ville du egentlig fram til med å poste dette? At den som har satt inn høyttalere har gjort en dårlig jobb? Siter /// BIS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schwartz Skrevet August 22, 2012 Rapporter Share Skrevet August 22, 2012 fikk en god latter:) er ikke noe galt i å legge ut det da:P står det noe sted at han ikke kan legge ut det? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael1977 Skrevet August 22, 2012 Rapporter Share Skrevet August 22, 2012 For en genial løsning! :) Siter Octavia vRS http://www.rsklubben.se Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
uDIYguy Skrevet September 1, 2012 Rapporter Share Skrevet September 1, 2012 Basert på det vasse svaret, setter jeg 50 spenn på at BaardI gjorde installasjonsjobben! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimafro Skrevet September 11, 2012 Rapporter Share Skrevet September 11, 2012 skrekk og gru er jo riktig tittel.hehe mvh kim Siter Chrysler Stratus LE 98mod Toyota Corolla 92mod Ford Sierra is 85mod Hyundai Excel 92(pony)(første gangs bil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg