solo- Skrevet August 4, 2012 Rapporter Share Skrevet August 4, 2012 Hei, Holder på å bygge meg koppholdere til min Opel Corsa Swing 98, men lurer på hvordan jeg skal feste den... Har laget den i plast. Kan jeg bare kjøre en skru rett ned i midten, eller vil det på lengre sikt føre til rust? Legger ved noen bilder under slik at dere ser hvordan situasjonen er :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet August 4, 2012 Rapporter Share Skrevet August 4, 2012 Borrelås, så kan du ta den vekk hvis ønskeligt! ;) Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
solo- Skrevet August 8, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 8, 2012 Borrelås er perfekt :-) Skal kjøpe det på Clas Ohlson! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusK89 Skrevet September 2, 2012 Rapporter Share Skrevet September 2, 2012 Anbefaler å kjøpe spraylim og noe stoff av et eller annet slag - filt, skai, skinn - er lett på slike overflater å få pent... :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg