Mew Skrevet Mars 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2004 Er det noen som har er faringer med større felg/dekk dimensjon på Primera på vinetrhjulene? Tenker da mest på kjøre egenskapene. Må ha meg nye for de gamle jeg lånte bort, de tålte ikke å kjøre en halv kilometer i 70 km/t. på felgen... Siter 2001 Audi RS4 2.7 Biturbo 2011 VW Transporter TDI (firmabil) 2007 VW Transporter TDI 4Motion 2004 VW Transporter TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NissanPrimera Skrevet Mars 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2004 Jeg har orginale p11 hjul! 185/65-15, funker greit! Måtte bare ha meg noen 15" siden jeg ikke fikk plass til de orginale 14" med nye bremser;) Siter -98 Almera GTi x-95 Primera 2,0 Sri x-200sx S13 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arnta Skrevet Mars 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2004 Generelt dårlig med brede lav profildekk på vinter!! Skal ikke mye til for å få en snurr! Men det ser jo selvsagt mye penere ut!:) Kan jo alltid avpasse fart i forhold til føret. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oberon77 Skrevet Mars 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2004 Hehe. Går alt etter planen med Primeran min så komme jeg til å kaste alt som heter vinterdekk og tjall til den. Da kommer den til å stå pal med sommerdekk i en tørr garasje hele vinteren. Lav bakkeklaring og snø er IKKE bra. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg