lervik90 Skrevet August 7, 2012 Rapporter Share Skrevet August 7, 2012 Bilen min, Golf 2 1989 1.8, høres ut som en plenklipper når jeg trør på gassen. Den sliter og med å sparke fra og det virker som den har blitt svakere enn hva den var før. Problemet oppstod da jeg kom hjem fra en 3ukers ferie og bilen hadde stått i ro. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Renax Skrevet August 7, 2012 Rapporter Share Skrevet August 7, 2012 høres ut som en plenklipper? er den konvertert til 2-takts? eller har eksosen falt av? Er det slik 90hk med monojet? prøvd å kjøre den godt varm å se hva som skjer? Siter -Passat 90 mod 1,8l [bruksbil] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet August 7, 2012 Rapporter Share Skrevet August 7, 2012 tett katalysator kondens i fordeler 2 ting verdt og sjekke :) Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet August 7, 2012 Rapporter Share Skrevet August 7, 2012 Høres den ut som en plenklipper er det stor sjans for at den går på 3 sylindre. Veldig greit å sjekke fordeleren først som nevnt over her, som oftest er det tenningsrelatert. Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
peregrin Skrevet August 7, 2012 Rapporter Share Skrevet August 7, 2012 Rens pluggene, må gjøre det hver gang bilen har stått mer enn en uke. Siter 2000 Subaru Forester S Turbo TS 2000 Audi A4 1,8 TSQ Avant X 1996 Audi A4 1,8 Quattro Avant P 1989 VW Golf <p> Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Renax Skrevet August 8, 2012 Rapporter Share Skrevet August 8, 2012 Den gikk på alle sylindere, ihvertfall på tomgang, for meg virka det som et vaakumrelatert problem med småfusking innimellom... Siter -Passat 90 mod 1,8l [bruksbil] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TomLura Skrevet August 8, 2012 Rapporter Share Skrevet August 8, 2012 kondens i tanken :) hiv på kondens fjerner å fyll opp tanken! hørres vertfal ut som sama probleme eg hadde på min golf 2 Siter vw golf 1 cab 1.8 gti 1987 Audi coupe 2.6 v6 1994 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lervik90 Skrevet August 10, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 10, 2012 Takker for svar! Skal prøve alle tipsene jeg har fått her på forumet og se om problemet bedrer seg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg