Gå til innhold

Huhei! Endelig med i 3'r gjengen!

Ranger emnet

cREATURe

Anbefalte innlegg

ah pokker, er det den som lager de forbannade rasle lydene, kommer ikke på tomgang på min men når jeg løser ut bilen og når jeg kjører tregt over småhumpete vei. faens irriterende!

Skjær opp, ta ut, sveis sammen. Så får du kanskje en hest eller to ekstra også :win

[ ] 1995 VW Golf GL

[ ] 1985 VW Golf CL (delebil)

[ ] 1983 VW Golf GTI [Prosjekt Tråd]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 9 months later...
  • Svar 171
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Lenge siden jeg har posta noe her nå gitt. Men har fortsatt bilen, og det har kommet noe nytt siden sist. OEM VR6 leppe. GL leppa gikk med i vinter når det kom litt for mye snø. Høyredøra er lakkert opp etter at en tosk prøvde å komme seg inn ved hjelp av rå makt (men klarte det ikke), og har satt inn håndtak uten lås på den siden for å få den litt mer clean der. Tok samtidig å lakkerte opp grillen. Fikk også tak i nye frontlamper. Hella lamper, splitter nye for en tusing. Syns det var grei pris :) Har også nye baklamper. Disse er forøvrig til salgs. Omtrent bare prøvd på bilen. Trenger sårt penger til einser prosjektet mitt.

IMG_1464.jpg

IMG_1472.jpg

IMG_1473.jpg

Gammel og "ny". Delebilen min "valentine" i bakgrunnen.

IMG_1456.jpg

[ ] 1995 VW Golf GL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

pen golf, rein å fin, likte den der..

hakke lest alt jeg, mye er den senka?

ska senke dama sin å tror det blir litt høy med 17" å 40mm senk

Takk takk :) Prøvd å holde den litt clean. Min har 40 mm fjører. Men foran har jeg også senkeskåler. Så rundt 55/40 vil jeg tippe. Mulig fjørene har gitt seg litt også. Er egentlig ganske fornøyd med senkinga. Har spaca ut hjula bak nå. Så subber litt der da, men bare litt kosesubbing :)

[ ] 1995 VW Golf GL

Lenke til kommentar
Del på andre sider