Gå til innhold

Huhei! Endelig med i 3'r gjengen!

Ranger emnet

cREATURe

Anbefalte innlegg

• Svar 171
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Har du noen større planer for bilen sin del eller? blir den cleen med felger og senking?

mvh

- 2002 Passat TDI 4 Motion

- 1996 Golf GTi 16V http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=924976&posted=1#post924976

- 1989 Golf G60 Rallye http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=924951#post924951

(x) 1993 Golf 3 GTD Special

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det som jeg har lyst på til å starte med er senking, emblemløs grill, nye baklykter, og må vel få sota litt også. Også er det jo et must med hvite blinkers rundt om. Dette er det lommeboka har planlagt. Men har lyst på å sette på no leppe-greier og skjørter og slikt. Men det er nok litt lenger fram i tid. Har nettopp surra felga inn i Pirelli til 1420,- dekket. Det svei litt i pungen. Og da var det 50% tilbud.

[ ] 1995 VW Golf GL

[ ] 1985 VW Golf CL (delebil)

[ ] 1983 VW Golf GTI [Prosjekt Tråd]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...

Orker ikke starte en ny tråd så jeg tar det her.

Tiden har kommer for å få bilen nedover mot moder jord. Har bestemt meg for sett med fjører og dempere på 40/40 og senkeskåler foran.

Men spørsmålet er nå om jeg skal velge FK AKX fra VW Car Consult, eller settet fra AutoSpar. Har ikke anelse om hvordan merke dette er. Hva er best?

[ ] 1995 VW Golf GL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

haha. saaatan for no felger....!!

De felgene gikk ut alerede for 10 år siden, da sri-lanker gjengene i oslo ble oppløst :D :D

Verdensmester'n ©

• EPC Chiptuning
  • Spyshop Overvåking
  • Dekkpartner Holmen-Bilgummi
  • Autover Bilglass
  • Crazy Wheels Design
  • Felgimport

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by cREATURe

Nikdev: (ble offtopic men..) Gode gamle m10'n ja. Sikter nok ikke fullt så høyt som dere da. Tenkte på rundt 200 vi, tror ikke girkassa er så voldsomt begeistra for flere hester. Motoren har trossalt gått 350 000. Blir bare et prøveprosjekt, en bruk-opp-bil. Kjøpe alt billig og brukt så vi taper minst mulig på det. Har et større prosjekt som venter nemlig. Volvo 242. Har foreløpg satt på en kanal. En del rustsveising igjen.

M10, hmm. Vet du noe om turbo på denne? Har du noen sider med info?

- 02 Porsche Carrera 4

- 98 Porsche Boxster (selges)

http://www.jonte.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Jonte

M10, hmm. Vet du noe om turbo på denne? Har du noen sider med info?

Er en del forumtråder på nettet. Eller så er det en side her. Hvor lett det er vet jeg ikke. Men det har blitt gjort. Og vi skal prøve å få det til :)

Ingen som har noen råd angående hvilket sett jeg skal velge?

[ ] 1995 VW Golf GL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er et. Skal se om jeg får lagt ut noen fler når jeg kommer hjem. Driver å leiter etter senkeskåler nå. VWCarConsult hadde bare til golf fram til 93. Så hvis noen vet. Let me know! :)

golf05.jpg

Mr.Stream: Frekke er ordet! ;) Gidder liksom ikke bruke penger på å skifte dem ut heller. Kanskje man skulle høyglanspolert dem? hehe..

[ ] 1995 VW Golf GL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by cREATURe

Her er et. Skal se om jeg får lagt ut noen fler når jeg kommer hjem. Driver å leiter etter senkeskåler nå. VWCarConsult hadde bare til golf fram til 93. Så hvis noen vet. Let me know! :)

Trur Autospar har!?

07 VW Passat 2.0TDI Highline

99 VW Golf 1.6

61 Humber Super Snipe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...

Tenkte jeg skulle ta en liten update på golfen. Har gjort et par småting som jeg kan slenge ut her. Pussa tromla og lakka dem i sølv. Utrolig hvor stor forskjell det gjør. Felga er jo temmelig "gjennomsiktige" så de rustne tromlene lyser mot folk. Kjøpte den varmebestandige lakken på biltema for 49,- og satte igang med stålbørste på drillen. Tok laaaang tid. Men ble fornøyd med resultatet.

trommel02.jpg

trommel01.jpg

trommel03.jpg

Og for dere som har mast om senking ;)

senka03.jpg

senka02.jpg

senka01.jpg

[ ] 1995 VW Golf GL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det :)

Senka ca 50/40. Kjøpte 40/40 settet til FK + senkeskåler foran. Gjort det selv ja. Var meget enkelt igrunn. Bak så var det jo bare 4 muttere. Foran trenger man egentlig spesialverktøy, men med litt fantasi så går det bra.

Noen som vet om jeg burde ta forstillingskontroll?

[ ] 1995 VW Golf GL

Lenke til kommentar
Del på andre sider