Logico Skrevet Mars 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2004 Grattis! Så meget pen ut i lakken den der ja! Bare LITT misunnelig på de felga der da! Og da sikter jeg ikke til de 3-eika!:D Siter 07 VW Passat 2.0TDI Highline 99 VW Golf 1.6 61 Humber Super Snipe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golf 3 GTD Special Skrevet Mars 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2004 Har du noen større planer for bilen sin del eller? blir den cleen med felger og senking? mvh Siter - 2002 Passat TDI 4 Motion - 1996 Golf GTi 16V http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=924976&posted=1#post924976 - 1989 Golf G60 Rallye http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=924951#post924951 (x) 1993 Golf 3 GTD Special Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cREATURe Skrevet Mars 28, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2004 Det som jeg har lyst på til å starte med er senking, emblemløs grill, nye baklykter, og må vel få sota litt også. Også er det jo et must med hvite blinkers rundt om. Dette er det lommeboka har planlagt. Men har lyst på å sette på no leppe-greier og skjørter og slikt. Men det er nok litt lenger fram i tid. Har nettopp surra felga inn i Pirelli til 1420,- dekket. Det svei litt i pungen. Og da var det 50% tilbud. Siter [ ] 1995 VW Golf GL [ ] 1985 VW Golf CL (delebil) [ ] 1983 VW Golf GTI [Prosjekt Tråd] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cREATURe Skrevet Mai 5, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2004 Orker ikke starte en ny tråd så jeg tar det her. Tiden har kommer for å få bilen nedover mot moder jord. Har bestemt meg for sett med fjører og dempere på 40/40 og senkeskåler foran. Men spørsmålet er nå om jeg skal velge FK AKX fra VW Car Consult, eller settet fra AutoSpar. Har ikke anelse om hvordan merke dette er. Hva er best? Siter [ ] 1995 VW Golf GL [ ] 1985 VW Golf CL (delebil) [ ] 1983 VW Golf GTI [Prosjekt Tråd] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rdl Skrevet Mai 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2004 haha. saaatan for no felger....!! De felgene gikk ut alerede for 10 år siden, da sri-lanker gjengene i oslo ble oppløst :D :D Siter Verdensmester'n © EPC Chiptuning Spyshop Overvåking Dekkpartner Holmen-Bilgummi Autover Bilglass Crazy Wheels Design Felgimport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Mai 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2004 Originally posted by cREATURe Nikdev: (ble offtopic men..) Gode gamle m10'n ja. Sikter nok ikke fullt så høyt som dere da. Tenkte på rundt 200 vi, tror ikke girkassa er så voldsomt begeistra for flere hester. Motoren har trossalt gått 350 000. Blir bare et prøveprosjekt, en bruk-opp-bil. Kjøpe alt billig og brukt så vi taper minst mulig på det. Har et større prosjekt som venter nemlig. Volvo 242. Har foreløpg satt på en kanal. En del rustsveising igjen. M10, hmm. Vet du noe om turbo på denne? Har du noen sider med info? Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cREATURe Skrevet Mai 5, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2004 Originally posted by Jonte M10, hmm. Vet du noe om turbo på denne? Har du noen sider med info? Er en del forumtråder på nettet. Eller så er det en side her. Hvor lett det er vet jeg ikke. Men det har blitt gjort. Og vi skal prøve å få det til :) Ingen som har noen råd angående hvilket sett jeg skal velge? Siter [ ] 1995 VW Golf GL [ ] 1985 VW Golf CL (delebil) [ ] 1983 VW Golf GTI [Prosjekt Tråd] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cREATURe Skrevet Mai 5, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2004 Fant ut AutoSpar fører FK Automotive de også. Så da blir'e vel et fett.. :) Siter [ ] 1995 VW Golf GL [ ] 1985 VW Golf CL (delebil) [ ] 1983 VW Golf GTI [Prosjekt Tråd] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Corfic Skrevet Mai 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2004 seng ut noen bilder med felgene på bilen a cREATURe...!! Siter Golf III Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Stream Skrevet Mai 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2004 Grattis med ny bil. Vinterfelga var jo frekke. Gamle 100+ felger. Het vel Tristar eller noe i den duren. Men de er jo kjempeflotte som vinterfelger. Veldig enkle å holde rene :) Siter Stig Johansson Min BMW 318i E46 sedan:http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=153402 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cREATURe Skrevet Mai 6, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2004 Her er et. Skal se om jeg får lagt ut noen fler når jeg kommer hjem. Driver å leiter etter senkeskåler nå. VWCarConsult hadde bare til golf fram til 93. Så hvis noen vet. Let me know! :) Mr.Stream: Frekke er ordet! ;) Gidder liksom ikke bruke penger på å skifte dem ut heller. Kanskje man skulle høyglanspolert dem? hehe.. Siter [ ] 1995 VW Golf GL [ ] 1985 VW Golf CL (delebil) [ ] 1983 VW Golf GTI [Prosjekt Tråd] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Logico Skrevet Mai 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2004 Originally posted by cREATURe Her er et. Skal se om jeg får lagt ut noen fler når jeg kommer hjem. Driver å leiter etter senkeskåler nå. VWCarConsult hadde bare til golf fram til 93. Så hvis noen vet. Let me know! :) Trur Autospar har!? Siter 07 VW Passat 2.0TDI Highline 99 VW Golf 1.6 61 Humber Super Snipe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cREATURe Skrevet Mai 23, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2004 Tenkte jeg skulle ta en liten update på golfen. Har gjort et par småting som jeg kan slenge ut her. Pussa tromla og lakka dem i sølv. Utrolig hvor stor forskjell det gjør. Felga er jo temmelig "gjennomsiktige" så de rustne tromlene lyser mot folk. Kjøpte den varmebestandige lakken på biltema for 49,- og satte igang med stålbørste på drillen. Tok laaaang tid. Men ble fornøyd med resultatet. Og for dere som har mast om senking ;) Siter [ ] 1995 VW Golf GL [ ] 1985 VW Golf CL (delebil) [ ] 1983 VW Golf GTI [Prosjekt Tråd] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet Mai 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2004 åh :) ser man det ja.. myket snygt :D fått senka og nå da`? hvor mye? 60 60? hvor kjøpte du senkesettet? og monterte du selv? Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cREATURe Skrevet Mai 23, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2004 Takk for det :) Senka ca 50/40. Kjøpte 40/40 settet til FK + senkeskåler foran. Gjort det selv ja. Var meget enkelt igrunn. Bak så var det jo bare 4 muttere. Foran trenger man egentlig spesialverktøy, men med litt fantasi så går det bra. Noen som vet om jeg burde ta forstillingskontroll? Siter [ ] 1995 VW Golf GL [ ] 1985 VW Golf CL (delebil) [ ] 1983 VW Golf GTI [Prosjekt Tråd] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg