srednA Skrevet Mai 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2004 Hvor mye betalte du for senkeskåler? Er det noe særlig, jeg har 40/40mm, men det ser jo helt mongo ut da... jeg må nok litt lenger ned framme med min ja... Type dempere du bruker olje eller gass? Bilen ble knall bra!!!! Siter Dodge D200, 79 mod -- Daihatsu Rocky 2,8TD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.T.i Skrevet Mai 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2004 Du burde absolutt ta hjulstillingskontroll, ellers sliter du dekk! Jeg har slitt ut mine dekk nå, skjevslitt på et år! Skal ta hjulkontroll! Ser forøvrig veldig bra ut! Få deg en Vr6 leppe så blir det veldig bra:) Siter - VW Touran Mk1 TDI - VW Golf Mk3 Variant 8v - VW Golf Mk2 8v Fiend Engineering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cREATURe Skrevet Mai 23, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2004 Betalte 400 for senkeskålene. Følgte med TÜV papirer og alt. Er ikke sikker på hva det er jeg. Olje? Er FK sine ihvertfall. Bilen ble merkbart stivere. God å kjøre i svinga nå :) Skal se å få tatt sånn kontroll. Har jo nye P Zero Nero dekk! :eek: VR6 leppa er på ønskelista ja. Takker for skryten :) Verdt penga bare det! Siter [ ] 1995 VW Golf GL [ ] 1985 VW Golf CL (delebil) [ ] 1983 VW Golf GTI [Prosjekt Tråd] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bullit Skrevet Mai 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2004 Grattis med ny bil da, Creature! Kanskje litt sent ute, men.. Tør jeg spørre hvor mye du ga? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cREATURe Skrevet Mai 23, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2004 Litt sent ute ja. Men bedre seint enn aldri! ;) Jeg ga 52.000,- Fikk bra pris for å si det sånn! Siter [ ] 1995 VW Golf GL [ ] 1985 VW Golf CL (delebil) [ ] 1983 VW Golf GTI [Prosjekt Tråd] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bullit Skrevet Mai 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2004 Høres bra ut! Håper du blir fornøyd da. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
acoupe Skrevet Mai 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2004 Originally posted by cREATURe Betalte 400 for senkeskålene. Følgte med TÜV papirer og alt. Er ikke sikker på hva det er jeg. Olje? Er FK sine ihvertfall. Bilen ble merkbart stivere. God å kjøre i svinga nå :) Skal se å få tatt sånn kontroll. Har jo nye P Zero Nero dekk! :eek: VR6 leppa er på ønskelista ja. Takker for skryten :) Verdt penga bare det! Gratulerer med fin bil :) Ang. senkeskåler, hvordan funker det egentlig ? og hvor fikk du tak i det ? Skulle ha senket bilen min men har ett trangt budsjett :( Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet Mai 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2004 er det ikke sånn, at skåla som fjøra sitter i er djupere enn vanlig demperskål? eller er jeg utpå jordet og flyr nå? Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MaDDoG Skrevet Mai 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2004 gratulerer med bilen marius, lekker sak. Ser motivasjonen kom greit etter turen på våler på lørdag ;) Siter Audi A4 Avant 1997 1,8T Land Rover Range Rover Classic 1986 3,5 V8 Volkswagen Golf III GL 1994 1,8 X Mitsubitshi Galant GLSi 1994 2,0 Toyota HiLux 1986 2,2 4x4 "Offroad/arbeid" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cREATURe Skrevet Mai 24, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2004 Senkeskålene funker sånn at dem bygger mere ut enn de vanlige, så fjøra kommer lenger opp. Senker rundt 1 cm tror jeg. Kjøpte mine på Autospar. Ringte mange andre sjapper men var ingen som førte skåler bortsett fra dem :/ gratulerer med bilen marius, lekker sak. Ser motivasjonen kom greit etter turen på våler på lørdag Takker :) Umulig å ikke bli inspirert der da. Synd det begynte å hagle :/ Siter [ ] 1995 VW Golf GL [ ] 1985 VW Golf CL (delebil) [ ] 1983 VW Golf GTI [Prosjekt Tråd] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Logico Skrevet Mai 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2004 Se der ja, ble meget pent det her! Hjelper så utrolig møe, den jækla senkinga, så jeg bør vel ta meg råd til det snart jeg og! Hvor mye måtte du ut med totalt for settet, har vurdert 40/40 og senkeskåler jeg og... Siter 07 VW Passat 2.0TDI Highline 99 VW Golf 1.6 61 Humber Super Snipe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet Mai 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2004 har du valsa skjermene dine ? Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cREATURe Skrevet Mai 24, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2004 Jeg ga 2999,- for dempere og fjører og 399 for skålene + frakt da. Absolutt verdt penga. Syns felga kom mer til sin rett da. Skjerma er ikke valsa nei. Men så har jeg jo ikke noe über bredt heller da. Kjører 205. Siter [ ] 1995 VW Golf GL [ ] 1985 VW Golf CL (delebil) [ ] 1983 VW Golf GTI [Prosjekt Tråd] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Corfic Skrevet Mai 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2004 ble absulutt bra dette ja, bare få bytta ut noe lykter nå så blir dette en meget pen golf...! Siter Golf III Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cREATURe Skrevet Mai 24, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2004 Ja, lykter er vel egentlig neste. Vet akkurat hva jeg skal ha. Men holder planene litt for meg selv til jeg har fått anskaffa meg det. Må jo være litt hemmeligheter også ikke sant ;) Siter [ ] 1995 VW Golf GL [ ] 1985 VW Golf CL (delebil) [ ] 1983 VW Golf GTI [Prosjekt Tråd] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg