Mandel Skrevet Desember 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2004 Originally posted by cREATURe Har nå feilsøkt med prøvelampe og sånn vi ser det så får pumpa strøm. Men hører ikke no susing fra pumpa så er vel helt sikkert den da. Sjekka pris på mekonomen 3000,- :eek: Men uansett så sliter vi litt med å få den opp. Noen som vet? kjøp heller uorginal bensinpumpe..hadde samme dilemma, og endte opp med og kjøpe uorginal for 1200,- ..fant ut at jeg fremdeles ville spare penger dersom jeg i tillegg klarte og herpe enda en pumpe.. og det er sjeldent man sliter ut 2 bensinpumper før du selger bilen igjen.. Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cREATURe Skrevet Desember 22, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2004 Må være mulig å få tak i noe litt billigere ja. Ser på autospar selger de for 1800,- Får prøve å vri den løs imorgen.. Hørt om flere som sier at den skal vris så er verdt et forsøk. Skal holde dere oppdatert! God natt :) Siter [ ] 1995 VW Golf GL [ ] 1985 VW Golf CL (delebil) [ ] 1983 VW Golf GTI [Prosjekt Tråd] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cREATURe Skrevet Desember 22, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2004 Jess da.. da har dagen gått og pumpa sitter like godt nedi tanken. Vridd så hud har løsna fra henda, men til ingen nytte. Ringte så Hamax (VW-forhandler'n her) og spurte litt, og man må visstnok ha spesialverktøy da :rolleyes: Så med mindre folk har no forslag så skaffer jeg bilhenger imorgen og kjører den inn til et sted dem har dette verktøyet. Hadde håpa å sluppet verskted-priser men.. Siter [ ] 1995 VW Golf GL [ ] 1985 VW Golf CL (delebil) [ ] 1983 VW Golf GTI [Prosjekt Tråd] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PrinsWilhem Skrevet Desember 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2004 jeg har nå skifta pumpe på min og en annen. Og den vridde vi bare av.. Sitter i noen skruer nedi også trur jeg.. Ikke no spesial verktøy nei, dummeste... Siter "My new years resolution is 1280x1024" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cREATURe Skrevet Desember 22, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2004 Hmm.. vel, får ta en titt til da. Mulig han bare ville selge meg reperasjon han så. Siter [ ] 1995 VW Golf GL [ ] 1985 VW Golf CL (delebil) [ ] 1983 VW Golf GTI [Prosjekt Tråd] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oleee Skrevet Desember 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2004 Verksteder og penger idag...:( Huff... Siter | -My rides- | [X] VW Golf III 1,8 GL - 95 mod. aka. "Hot Stuff" (solgt) [X] Suzuki FZ 50 - 87 mod (dævkjørt, solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cREATURe Skrevet Desember 25, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2004 Tada! Pumpe er nå ute.. legg merke til spesialverktøyet jeg brukte som ligger til høyre i bildet :rolleyes: Var egentlig ganske greit (bare man vrir rett vei). Var ikke til høyre som rairai sa, men til venstre. Så da er det bare å lete etter billig pumpe. Mandel, hvis du leser dette så plz si hvor du fikk tak i pumpe til 1200 kr. Fikk endelig også bytta bryter'n til ryggelyset på girkassa og satt på en eksosklemme som jeg manglet. God jul folkens :) Siter [ ] 1995 VW Golf GL [ ] 1985 VW Golf CL (delebil) [ ] 1983 VW Golf GTI [Prosjekt Tråd] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PrinsWilhem Skrevet Desember 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2004 ja, tenkte feil.. venstre er jo den vei man vanlighvis skrur ting Siter "My new years resolution is 1280x1024" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet Desember 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2004 Originally posted by cREATURe Tada! Pumpe er nå ute.. legg merke til spesialverktøyet jeg brukte som ligger til høyre i bildet :rolleyes: Var egentlig ganske greit (bare man vrir rett vei). Var ikke til høyre som rairai sa, men til venstre. Så da er det bare å lete etter billig pumpe. Mandel, hvis du leser dette så plz si hvor du fikk tak i pumpe til 1200 kr. Fikk endelig også bytta bryter'n til ryggelyset på girkassa og satt på en eksosklemme som jeg manglet. God jul folkens :) verkstedet kjøpte ifra bilXtra , 1264.- ellerno kostet pumpjävel'n.. Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cREATURe Skrevet Desember 30, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2004 Får vel nevne at bilen er på veien igjen nå. Pumpa kosta 1600,- på bilXtra i drammen, men pga no kluss så fikk jeg den for 1400, og det gjorde ikke meg no. Var egentlig en ganske enkel operasjon når alt kommer til alt. Takk for hjelpen rairai, mandel og b.t.i :) Siter [ ] 1995 VW Golf GL [ ] 1985 VW Golf CL (delebil) [ ] 1983 VW Golf GTI [Prosjekt Tråd] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonas_von_lørenskog Skrevet Januar 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2005 Sender deg masse gratulasjoner, bilen ser jo strøken ut fra utsiden, likte felga... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cREATURe Skrevet Januar 15, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2005 Jess.. da har jeg endelig fått rota meg til å få ordna med grillen. Lakkert og alt selv. Har ikke sett den i dagslys enda. Men tror resultatet ble akseptabelt :) Sparkling og grunning. Rillene var av ruglete plastik som er på original grillen (faktisk så er det bare plastsveise på riller der emblemet skal være, så grillen er faktisk original, bare modifisert av JOM) men jeg bruke sprøytesparkel og tetta igjen alle "porene". Deretter venta det et lag med grunning: Så fikk den en del lag med "Black Magic" før den stod å tørka i et døgn før jeg la på klarlakk. Så nå er jeg endelig emblemløs :D Nå er det bare å vente på + grader så jeg får vaska stakkar'n skikkelig. Lenge siden den har vært heeelt ren nå gitt. Jada.. har dårlig samvittighet! ;) Siter [ ] 1995 VW Golf GL [ ] 1985 VW Golf CL (delebil) [ ] 1983 VW Golf GTI [Prosjekt Tråd] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trond.S Skrevet Januar 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2005 Oi oi, det må jeg si asså. Gleder meg til å se den med egene øyer. Blir sikkert til at jeg ser den etterpå da, men jeg må jo ha lov gleder meg til de små ting :) Siter - BMW 528i 85 -Langtids prosjekt - BMW 525i - BMW 745i X BMW e30 med S50B30 -Morro bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet Januar 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2005 Dette blir pent vettu:) nye hovedlys nå, så eru et godt stykke på veien. Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chr1z Skrevet Januar 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2005 Jasså, så du holder deg til mk3'ern altså Mandel? Noen her som har chroma opp interiøret da?? hehe.. Siter 94' 306 XRdt 94' Vw Golf 1.6 SOLGT :/ 82' Vw Golf I 1,5 (godkjent og solgt gett) x86 Mazda 323 GT(vrak) x82 Volvo 244 DL(vrak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg