Mandel Skrevet Januar 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2005 Originally posted by chr1z Jasså, så du holder deg til mk3'ern altså Mandel? Noen her som har chroma opp interiøret da?? hehe.. jepps, holder meg til 3'ern jeg vetu..:) driver og styler motor-rommet nå, også skal jeg ha nye felger snart. Hvordan får du chrommet interiøret a? mandel Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chr1z Skrevet Januar 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2005 Styler motorom? hehe:=) ikke ille.. mitt er bare møkkete det:cool: Tja, tenkte mer på chrom detaljer rundt girspaken, håndbrekk, vindussveier osv? Siter 94' 306 XRdt 94' Vw Golf 1.6 SOLGT :/ 82' Vw Golf I 1,5 (godkjent og solgt gett) x86 Mazda 323 GT(vrak) x82 Volvo 244 DL(vrak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.T.i Skrevet Januar 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2005 Originally posted by chr1z Tja, tenkte mer på chrom detaljer rundt girspaken, håndbrekk, vindussveier osv? Jeg har chrome knapper til varmeapparatet, vindusveiver å chrome rundt girskapen.. Bare girkule og noen lister rundt her og der som mangler:) Siter - VW Touran Mk1 TDI - VW Golf Mk3 Variant 8v - VW Golf Mk2 8v Fiend Engineering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet Januar 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2005 Originally posted by chr1z Styler motorom? hehe:=) ikke ille.. mitt er bare møkkete det:cool: Tja, tenkte mer på chrom detaljer rundt girspaken, håndbrekk, vindussveier osv? har mine planer jeg også, men har liksom aldri fått begynt :P , må være denne satans vinteren som holder meg tilbake.. heh dette er det eneste jeg har fått gjort..men det ser nesten bare dumt ut ;P http://img.photobucket.com/albums/v156/Mandel/HAIRY.jpg Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cREATURe Skrevet Mars 25, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2005 Da har jeg endelig fått rota meg til å koble opp tåkelysa. Nå kan man vel endelig starte å bruke dem, uten å frykte at dem skal sprekke :rolleyes: Har ikke gått for original-bryter fordi det ble for dyrt rett og slett. Kjøpte heller noen meter ledning (2.5mm), noen kabelsko og en bryter hos mekonomen. Men bryteren er skikkelig dårlig. Funker faktisk ikke alltid, skremmende at noe så enkelt kan gå istykker! Får bytte den etterhvert. Slik ble resultatet ihvertfall. Siter [ ] 1995 VW Golf GL [ ] 1985 VW Golf CL (delebil) [ ] 1983 VW Golf GTI [Prosjekt Tråd] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oleee Skrevet Mars 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2005 Ble bra dette Marius..:) Hva slags pærer er det som sitter i tåkelysa? Siter | -My rides- | [X] VW Golf III 1,8 GL - 95 mod. aka. "Hot Stuff" (solgt) [X] Suzuki FZ 50 - 87 mod (dævkjørt, solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cREATURe Skrevet Mars 25, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2005 Takker :) Vel, jeg har egentlig ikke snøring. Er dem som fulgte med når jeg kjøpte sakene. Siter [ ] 1995 VW Golf GL [ ] 1985 VW Golf CL (delebil) [ ] 1983 VW Golf GTI [Prosjekt Tråd] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Besteveskant Skrevet Mars 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2005 Takker :) Vel, jeg har egentlig ikke snøring. Er dem som fulgte med når jeg kjøpte sakene. Er det dette settet som du får kjøpt hos http://www.thansen.dk Hvis det er det er de snart ødelagt:( Den ene min sprakk etter 1 uke og den andre dogget+blinklysene..Billige, men dårlig kvalitet... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet Mars 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2005 Er det dette settet som du får kjøpt hos http://www.thansen.dkHvis det er det er de snart ødelagt:( Den ene min sprakk etter 1 uke og den andre dogget+blinklysene..Billige, men dårlig kvalitet... kjører ikke du corrado a? riktig som du sier at de er av dårlig kvalitet, har samme lyktene, men fra autospar..de er knust, og dogger som bare det.. Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cREATURe Skrevet Mars 26, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2005 Kjøpte de på autospar jeg også. Dugger litt ja, men har ikke sprekt enda heldigvis. Er av merket Jom. Siter [ ] 1995 VW Golf GL [ ] 1985 VW Golf CL (delebil) [ ] 1983 VW Golf GTI [Prosjekt Tråd] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chr1z Skrevet Mars 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2005 Kjøpte de på autospar jeg også. Dugger litt ja, men har ikke sprekt enda heldigvis. Er av merket Jom. Mine sprakk to ganger, de jeg fikk på reklamasjon også og nå får jeg heller overført penga slik at jeg kjøper meg et annet merke enn JOM doh Og ettersom fler og fler får disse helt klare setta så får jeg finne noe annet søtt Siter 94' 306 XRdt 94' Vw Golf 1.6 SOLGT :/ 82' Vw Golf I 1,5 (godkjent og solgt gett) x86 Mazda 323 GT(vrak) x82 Volvo 244 DL(vrak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
goatcheez Skrevet Mars 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2005 Mine sprakk to ganger, de jeg fikk på reklamasjon også og nå får jeg heller overført penga slik at jeg kjøper meg et annet merke enn JOM doh Og ettersom fler og fler får disse helt klare setta så får jeg finne noe annet søtt hvor mye ga dere for komplett begge blink lys og tåkelys da?? finner ikke tåkelysene på siden deres.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cREATURe Skrevet Mars 26, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2005 Tror det var en tusing eller noe jeg. Dem er jo fine, så synd det er så ræva kvalitet på sakene :/ Siter [ ] 1995 VW Golf GL [ ] 1985 VW Golf CL (delebil) [ ] 1983 VW Golf GTI [Prosjekt Tråd] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chr1z Skrevet Mars 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2005 hvor mye ga dere for komplett begge blink lys og tåkelys da?? finner ikke tåkelysene på siden deres.. 1499 eller noe, men autospar har tatt bort produktet ifra sortimentet deres så du finner det ikke der lenger :) Siter 94' 306 XRdt 94' Vw Golf 1.6 SOLGT :/ 82' Vw Golf I 1,5 (godkjent og solgt gett) x86 Mazda 323 GT(vrak) x82 Volvo 244 DL(vrak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
goatcheez Skrevet Mars 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2005 faen.. trenger noe for å fylle hullene.. noen som vill selge ett sett som ikke er knust?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg