Gå til innhold

Grill og litt tilbehør var på gitt..

Ranger emnet

Chriz CivicMan ;)

Anbefalte innlegg

Du som stod parkert på Shell'n på Strømmen idag? :) Du stod antagligvis med en blå II'er? Parkerte ved siden av deg med en svart (orginal) III'er!

Fin bil du har...:) Videre planer med bilen? Den blåe II'ern som stod sammen med deg, er den fra Kongsvinger? :rolleyes:

| -My rides- |

[X] VW Golf III 1,8 GL - 95 mod. aka. "Hot Stuff" (solgt)

[X] Suzuki FZ 50 - 87 mod (dævkjørt, solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Oleee

Du som stod parkert på Shell'n på Strømmen idag? :) Du stod antagligvis med en blå II'er? Parkerte ved siden av deg med en svart (orginal) III'er!

Fin bil du har...:) Videre planer med bilen? Den blåe II'ern som stod sammen med deg, er den fra Kongsvinger? :rolleyes:

Det var nok meg det :) Du som satt å spiste eple ? Så deg jeg.. Hehe.. Den blå golf'n var grønn før.. Han er fra Kløfta og der har den vært et par år..

92 Civic: Remux Exhaust, Green Air Filter, MOMO Tornado ratt & Momo pedaler.

..:: Honda Power ::..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Chr|z

Det var nok meg det :) Du som satt å spiste eple ? Så deg jeg.. Hehe.. Den blå golf'n var grønn før.. Han er fra Kløfta og der har den vært et par år..

Jeg som spiste eple med kompis ja, hehe.. sombrero! Neste gang jeg ser deg får jeg hilse, hehe..:) II'ern hadde clean bakluke så jeg! Hva slags motor sitter i den? Du har 1,6 liter du, ikkesant?

| -My rides- |

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, stemmer.. Clean og deilig.. Min blir vel det etterhvert oxo.. Får se om vi gidder.. Skal huske på å hilse jeg oxo da.. Hehe..

Den golf'n har en 1.8L nå, men blir snart en GTi 16v motor.. Etterhvert.. Jeg har 1.6 ja.. Slapp, men det får gå..

92 Civic: Remux Exhaust, Green Air Filter, MOMO Tornado ratt & Momo pedaler.

..:: Honda Power ::..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Niiice II'er ihvertfall! :) Husker at dere hadde musikk da dere sto på Shell, men dere skrudde av volumet så fort ned..var jo fet musikk! :D Hehe, next time..;) Snakkes..

| -My rides- |

Lenke til kommentar
Del på andre sider