Sebastian Kulsveen Skrevet August 8, 2012 Rapporter Share Skrevet August 8, 2012 Hei. Har en Golf 4 2003 higline. Klimaanlegget mitt har sluttet å fungere. Det startet med litt bråk når jeg skrudde på vifta og nå har den tatt helt kvelden. Kjørt en test med VCDs og fikk følgende beskjed: VCDS-Lite Version: Release 1.1 Monday, 06 August 2012, 19:16:57. Control Module Part Number: 3B1 907 044 C * Component and/or Version: CLIMATRONIC * * C 2.0.0 * * * * * *Software Coding: 11000 * * * * * * Work Shop Code: WSC 01391 * * * * * * * * * * * VCID: 21356687B8C7 1 Fault Found: 01273 - *Fresh Air Blower (V2) * * * * 37-00 - *Faulty Lest noen foruminnlegg der det ble anbefalt å bytte motstand da det ofte er den som er problemet, men når jeg skrudde av dekselet under hanskerommet der den skal sitte så var det ingenting der. Er det noen andre steder denne motstanden kan sitte? Eller er det noen som har erfaring med dette problemet? Har også problemer med låsen på bagasjeluken. Det er ofte den ikke vil låse seg og jeg ender opp med å måtte binde den fast med et taug. Regner med at jeg må skifte låsekassen, men setter pris på hvis det er noen har noen tips her og :)* Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg