Pilsener Skrevet August 8, 2012 Rapporter Share Skrevet August 8, 2012 (endret) Holder på å slipe rust under bilen, og har grunnet med zinkgrunning. Bør jeg legge på et lag med lakk før jeg tar på Tectyl ? Eller vil Tectylen feste seg bedre rett på grunningen ? Endret August 8, 2012 av Pilsener Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
yosi4 Skrevet August 8, 2012 Rapporter Share Skrevet August 8, 2012 Holder på å slipe rust under bilen, og har grunnet med zinkgrunning.Bør jeg legge på et lag med lakk før jeg tar på Tectyl ? Eller vil Tectylen feste seg bedre rett på grunningen ? Hei! Jeg pleier og legge ett lag Epoxy grunning over etter Syregrunning eller zink. Deretter tynn tectyl og til slutt Tykk tectyl:hellothere: Siter Don't follow me, I'm lost too.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pilsener Skrevet August 8, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 8, 2012 Finner man expoxygrunning hos Biltema eller Clas'ern ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
yosi4 Skrevet August 8, 2012 Rapporter Share Skrevet August 8, 2012 Finner man expoxygrunning hos Biltema eller Clas'ern ? Det veit jeg ikke..Pleier og kjøpe på wurth eller Bilxtra men selges sikkert på thorshov osv også ;) Siter Don't follow me, I'm lost too.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pilsener Skrevet August 8, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 8, 2012 Dyrt ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
yosi4 Skrevet August 8, 2012 Rapporter Share Skrevet August 8, 2012 (endret) njaa kommer ann på om du skal ha 1k eller 2k,betalte vell litt over 300,- på wurth mener jeg og rundt 200-270,- mener jeg på bilxtra Endret August 8, 2012 av yosi4 Siter Don't follow me, I'm lost too.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pilsener Skrevet August 10, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 10, 2012 Kjøpte expoxygrunning hos Wurth i dag. Der står det: "Må ikke brukes oppå syregrunning". Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
yosi4 Skrevet August 10, 2012 Rapporter Share Skrevet August 10, 2012 Kjøpte expoxygrunning hos Wurth i dag.Der står det: "Må ikke brukes oppå syregrunning". Det må jeg inrømme att jeg ikke har sett :P Legg det rett på bart metall og Kjør på med tectyl over da blir bra det :) kan også sjekke på en annen plate att det ikke reagerer med hverandre.. Siter Don't follow me, I'm lost too.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg