Gå til innhold

Krom metallister

dudeskyline

Anbefalte innlegg

Hola, Brothers!

Nå får dere hjelpe meg litt. Jeg er ute etter sånne kromlister(sølvfarge) de nye bilene har rundt vinduene. Jeg tror det blir pent når man soter vinduene i tillegg.

Er det noen av dere som vet hvor man kan få taki det og eventueltt hvor mye det koster? Vil bruke de siste tusenlappene til dettte her.

BILEN MIN: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=86456

K&N innsats filter selges!

Det er bagatellene som skaper de store konfliktene, fordi prinsippene teller mer enn sunn fornuft.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Oberon77

Krom lister er noe jeg IKKE skal ha på min bil as, tror ikke jeg har vært borti EN bil hvor det ikke begynner å ruste under kromlistene. Nå er ikke jeg en stor krom tilhenger heller. Men om du gjør det så post bildene så vi får se hvordan det blir da :)

Nå har jeg null erfaring om de listene, det er bare å inrømme. Det jeg stusser over er at det er ganske valig å se disse listene på nyere biler, som VW, Audi, BMW, Honda osv.. Hva slags erfaringer har du på dette feltet? Siden det er et "must" pynteobjekt på de nye bilene, Tja, vet ikke helt hva jeg skal gjøre?!

BILEN MIN: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=86456

K&N innsats filter selges!

Det er bagatellene som skaper de store konfliktene, fordi prinsippene teller mer enn sunn fornuft.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det jeg har hørt flere som har vært borti det si er at biler med krom-lister overhjulbuene som regel har rust under der. Så når du da skal kjøpe en bil med krom-lister så ville jeg ha bedt om å få sett under der før jeg i det heletatt ville vurdert å kjøpe bilen. Virker som om det har lett for å piple vann og fukt under slike lister og at det da begynner å ruste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider