KrissJF Skrevet August 9, 2012 Rapporter Share Skrevet August 9, 2012 Hei, jeg skal ettermontere tåkelys på min omega b og jeg lurer på om ledninger ligger klare slik at jeg bare trenger bryter,lys og rele? :) hvis noen har dette til billig penge kjøper jeg gjerne;) Siter VW Passat 2.0 TDI Variant 06Volvo v40 1.8 01 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KooPa TropA Skrevet August 9, 2012 Rapporter Share Skrevet August 9, 2012 I utgangspunktet trenger du kun bryter og lamper. Mener det ikke er noe eget relé til tåkelys. Men det er ikke sikkert støtfangeren din har plass til tåkelys. Opplevde det når jeg skulle selge et sett. Det enkleste er å sammenligne fangeren din med en fanger som har tåkelys, sjekk at hullet til lykt og deksel er like stort. Jeg selger bryter og lampene til 600,- for alt (den ene lykten er litt stygg hvis jeg ikke husker feil). Men bor på Hurum i Buskerud. Har også grønn støtfanger som lyktene passer i, som jeg skal ha 500,- for. Samlet kr 800,- Siter 2006 Ford Mondeo 2.0 TDCI 130HK FMBA Automat 2000 VW Golf MK3.5 1.6 101HK AFT Cabriolet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KrissJF Skrevet August 9, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 9, 2012 I utgangspunktet trenger du kun bryter og lamper. Mener det ikke er noe eget relé til tåkelys.Men det er ikke sikkert støtfangeren din har plass til tåkelys. Opplevde det når jeg skulle selge et sett. Det enkleste er å sammenligne fangeren din med en fanger som har tåkelys, sjekk at hullet til lykt og deksel er like stort. Jeg selger bryter og lampene til 600,- for alt (den ene lykten er litt stygg hvis jeg ikke husker feil). Men bor på Hurum i Buskerud. Har også grønn støtfanger som lyktene passer i, som jeg skal ha 500,- for. Samlet kr 800,- fangern har små hull så må ha ny fanger ja :/, men du mener at ledlingene ligger der altså? :), kan være av interresse og kjøpe fanger av deg om den er fri for sprekker og store riper? :) Siter VW Passat 2.0 TDI Variant 06Volvo v40 1.8 01 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KooPa TropA Skrevet August 10, 2012 Rapporter Share Skrevet August 10, 2012 Har 2 fangere i samme farge, skal sjekke hvilken som ser best ut og se om jeg får tatt bilde av den. Men får ikke gjort dette før i morgen ettermiddag. Siter 2006 Ford Mondeo 2.0 TDCI 130HK FMBA Automat 2000 VW Golf MK3.5 1.6 101HK AFT Cabriolet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KrissJF Skrevet August 11, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 11, 2012 den er grei ;) Siter VW Passat 2.0 TDI Variant 06Volvo v40 1.8 01 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg