ZynThraX Skrevet August 9, 2012 Rapporter Share Skrevet August 9, 2012 Hei. Jeg har sett slike flakser med flytende motorrens som man da fyller på drivstofftanken sammen med drivstoffet som da skal rense motoren for sot o.l. Jeg har en 1,9 TDI 130 hk 2002, jeg har aldri brukt noe slik tidligere. Er det lurt av meg å gjøre dette? Har det noe for seg? Hvilke burde jeg da evt gå for? Siter Audi A4 Avant B8 2.0 TDI 2008 (143hk) Tidligere hatt : Honda Accord 2.0 EXi 1992 (133hk) VW Passat 1.9 TDI 2001 (110hk) Audi A4 B6 1.9 TDI 2002 (131hk) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Remulade Skrevet August 9, 2012 Rapporter Share Skrevet August 9, 2012 Mitt inntrykk er at det er humbug. 100 kr og lukter som white spirit. Har prøvd noen flasker og ikke akkurat merket noe forbedring. Penger ut vinduet om du spør meg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Thoka85 Skrevet August 9, 2012 Rapporter Share Skrevet August 9, 2012 Det tar vel ikke skade om du gjør det, men du får nok neppe noen WOOOOOW følelse på effekten.. Vil nok ikke merke forskjell fra før og etter. Jeg fylte oppi en sånn flaske med dyserens (noe av det samme) på min diesel bil for 2 fulle tanker siden, og merket ikke forskjell. Bilen går like bra før, som etter Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skybert Skrevet August 12, 2012 Rapporter Share Skrevet August 12, 2012 Jeg kjenner en som brukte dyserens. Før han brukte den lå forbruket på 0,79 liter på milen, og etter så kom den ned i 0,69 l på milen. Så det har noe for seg, men ikke mye på effekten.. :) Siter Jeg er JÆVLIG maskin til å skru! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golf_IV Skrevet August 12, 2012 Rapporter Share Skrevet August 12, 2012 er bilen veldig sota ned er det ikke kun motorrens som hjelper. oljerens og full service funker og! har en kompis som selger komplette pakker med dette, det er da tilsettninger til ditten og datten. med rens av olje lanaler osv, og til dyser. funker sjeldent med bare en omgang med slike produkter. det burde taes på flere omganger og av noe med litt kvalitet. som forte etc Siter audi 100 2.2 quattro chrysler stratus 98 mod, auto,ac selge xmerce 190e x2 xnissan 200sx s13 xAudi 90 quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg