maxmix Skrevet Mars 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2004 leter etter en politi sirene, noen som vet om en webshop som selger sånt? husker de solgte på ljudia eller biltema tror jeg, i sverige , ne box med sirene som kunne spille flere forskjellige lyder inkl. amrikansk politi etc. ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
quack Skrevet Mars 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2004 Link til Clas Ohlson! Vi hadde denna på russebilen, det var fett. Fant ut av det gikk an å "plystre" på damene med den:D funka fett det og;) edit: linken funker ikke. gå hit clasohlson.no og skriv sirene i søkeboksen. Så blar du ned til der dette står: Sirene av plast med seks ulike lyder (120 dB). Driftspenning 6-12V DC/1,2A. Stillbart feste. Størr. 105x105x92 mm. og trykker på linken der. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maxmix Skrevet Mars 26, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2004 der ja, noe sånt jeg lette etter :) husker du åssn lyder det var på den, og om noen av lydene kan virke som et utrykknings kjøretøy? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
quack Skrevet Mars 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2004 Den første er konge, sinnsykt høy polti-lyd tror jeg? Folk skvatt til sia når vi brukte den i alle fall:) så så de at det var en russebil og blei sure. Brukte egentlig den første (og tøffeste) mest, for du får ikke valgt hvem du vil høre. De kommer etter hverandre. Husker ikke resten. Ikke lurt å bruke i nærheten av politiet, de river den av fort hvis de tar deg i å bruke den.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tombra Skrevet Mars 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2004 Biltema har også en sirene, kun med en lyd riktignok. Men utrolig morsom å bruke:) Et kort "ul" når du kjører forbi noen f.eks, eller dersom en ambulanse el.lignende passerer:) Siter Signaturen min. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg