VW Golf lll Skrevet September 12, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 12, 2012 Hehe. Tror Bass Remoten vil blinke litt uansett hva jeg gjør. :P Snakket med en kamerat, han sa at det lyset indikerte når forsterkeren får strøm: Grønn, lite strøm, orangsj, mer strøm, og på rød blink, masse strøm. Han sa at det ikke var noe jeg skulle bekymre meg over. :) Har også en Stinger 1 Farad kondensator jeg skal sette inn. Hoved lysene blinker når jeg spiller høyt. :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet September 12, 2012 Rapporter Share Skrevet September 12, 2012 Hehe. Tror Bass Remoten vil blinke litt uansett hva jeg gjør. :P Snakket med en kamerat, han sa at det lyset indikerte når forsterkeren får strøm: Grønn, lite strøm, orangsj, mer strøm, og på rød blink, masse strøm. Han sa at det ikke var noe jeg skulle bekymre meg over. :) Har også en Stinger 1 Farad kondensator jeg skal sette inn. Hoved lysene blinker når jeg spiller høyt. :P Når lysene blinker når du spiller høyt, så er noe galt, og da skal man ikke skjule problemet med en kondensator, da fikser man problemet i steden ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg