Gå til innhold

Hallo, ny mann.

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

Har stalket her en stund nå... men på tide å komme ut av mørket. Har nettopp kjøpt meg en '69 Mustang Mach1, 351 Windsor. Har ikke fått den enda, den shippes fra LA i disse dager, så jeg har den vel i begynnelsen av mai. Gleder meg til sesongen starter:D

- 1969 Ford Mustang Fastback

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Mach1

Har stalket her en stund nå... men på tide å komme ut av mørket. Har nettopp kjøpt meg en '69 Mustang Mach1, 351 Windsor. Har ikke fått den enda, den shippes fra LA i disse dager, så jeg har den vel i begynnelsen av mai. Gleder meg til sesongen starter:D

Velkommen Mach1, Modmach1 her :D

Har selv en 73 Mustang Mach-1 og en del annet rart, se signaturen.

Nok en gang velkommen på V8 forumet !!

62 Chevrolet Impala 2dht "ThinkTwise"

64 Chevrolet Bel Air Stw "BeLow"

71 Mustang Mach-1 "Phat-1"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer og velkommen ja.....gleder meg til sesongen starter jeg oxo.....jeg ble forrige uke glad eier av en strøken Gt 82 mod....men jeg greide allerede å ødelege kardangen....:rolleyes: (Ich bin ein idiot) :)

Nye kardang ligger i garasjen da....bilen er vel klar til uka...'

Skriv litt mer om bilen din a.....bilder er oxo fint......:D

82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper,

Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv

96 Mercedes E230

87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis med ny bil da Ottesen.

Har ikke fått noen bilder enda, uten om noen få fra resturasjonen som ble gjort for noen år siden. Bilen er Royal Maroon (Burgunder), og motoren er en 351W 4v. I den er det litt edelbrock deler, så den yter nok litt over de orginale 290 hestene. 400 har jeg blitt fortalt, men skal ta det med en klype salt. Vidre er det brukt shelbyfjerer rundt hele.

Han som var å henta den til meg ringte til meg når han drev å kjøpte den. Da starta han den opp å rusa den litt. Jeg fikk ikke sove på noen dager da.:D

Planer for bilen er i første omgang å få 17" felger på den, eventuelt å senke den, om d trengs.

- 1969 Ford Mustang Fastback

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Mach1

Grattis med ny bil da Ottesen.

Har ikke fått noen bilder enda, uten om noen få fra resturasjonen som ble gjort for noen år siden. Bilen er Royal Maroon (Burgunder), og motoren er en 351W 4v. I den er det litt edelbrock deler, så den yter nok litt over de orginale 290 hestene. 400 har jeg blitt fortalt, men skal ta det med en klype salt. Vidre er det brukt shelbyfjerer rundt hele.

Han som var å henta den til meg ringte til meg når han drev å kjøpte den. Da starta han den opp å rusa den litt. Jeg fikk ikke sove på noen dager da.:D

Planer for bilen er i første omgang å få 17" felger på den, eventuelt å senke den, om d trengs.

Takk takk...blir nok bra. :D Edelbrock all the way her.....

82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper,

Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv

96 Mercedes E230

87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider