kebab-a-luba Skrevet August 12, 2012 Rapporter Share Skrevet August 12, 2012 heia jeg har flyttet fra finnmark til sør-norge og tok bilen min med, saken er at jeg ikke har bombrikke fordi vi ikke har bomstasjoner der oppe mens her i sør er det mange av dem. så da lurer jeg på om jeg er pålagt til å ha en slik brikke eller kan jeg bare kjøre uten at myndighetene reagerer? takker for svar på forhånd Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Thoka85 Skrevet August 12, 2012 Rapporter Share Skrevet August 12, 2012 I Oslo og her i Østfold er det kun automatiske bomstasjoner. Og da vil man få regning i posten etter x antall uker, eller passeringer (om jeg har skjønt riktig) Er det manuell passering, eller coin/card burde du nok stoppe å betale der og da. Er det automatisk bomstasjon er det ingen betalingsmulighet og da får du tilsendt regning Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kebab-a-luba Skrevet August 12, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 12, 2012 her kor jeg bor så er det bare automatiske stasjoner ja og at jeg får regning i posten det vet jeg, men den bombrikka trenger jeg den? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rsele Skrevet August 12, 2012 Rapporter Share Skrevet August 12, 2012 Uten brikke blir det dyrt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
solo- Skrevet August 12, 2012 Rapporter Share Skrevet August 12, 2012 Nei, det er valgfritt å ha Autopass. Men du får ofte rabatter når du har Autopass bombrikke. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
le0n Skrevet August 5, 2013 Rapporter Share Skrevet August 5, 2013 Låner tråden din. Har en houvedavtale i ett selskap der kontoen snart er tom. Så har eg nettopp tegnet ny avtale i en annen bom. Visst eg lar være og betale houvedavtalen, vil da tillegsavtalen automatisk bli eneste avtale (houvedavtale)? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flatpedal Skrevet August 16, 2013 Rapporter Share Skrevet August 16, 2013 Det høres helt usannsynlig ut. Hva hvis alle andre hadde hatt to avtaler og spekulert fram og tilbake. Hadde ikke tatt sjansen være hvis jeg var deg. Siter Klikk Liker ute til høyre hvis du liker dette innlegget. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen Solheim Skrevet August 17, 2013 Rapporter Share Skrevet August 17, 2013 Rekner med att om den første avtalen går tom vil du få straffegebyr neste gang du passerer der den første avtalen gjelder,meiner straffegebyr er rundt 400kr sånn er det iallefall her. Du må nok avslutte den avtalen og høre med dem hvordan du gjør dette. Siter Peugot 407SW Alfa Romeo 156 Selespeed(Til salg) VW Golf IV(solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg