Skybert Skrevet August 13, 2012 Rapporter Share Skrevet August 13, 2012 Hei. Jeg og en gjeng har en fest-campingvogn som vi driver og pusser opp, og jeg skal sørge for annlegget, og tenkte jeg skulle få det så billig så mulig! Tenkte på dette: Logitech Z-906 Vekselretter(600 w modellen) Planen var å ha ha to høytalere, senterhøytaleren og subben inne i vogna, og de to siste montert ute slik at de i forteltet får litt lyd de også. Skal ha subben så nærme som mulig døra, slik at bassen blir godt fordelt mellom ute og inne. Hva tror dere om dette? Siter Jeg er JÆVLIG maskin til å skru! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Thoka85 Skrevet August 13, 2012 Rapporter Share Skrevet August 13, 2012 joda, men hvorfor ikke velge et 12V anlegg? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tommy1033 Skrevet August 13, 2012 Rapporter Share Skrevet August 13, 2012 joda, men hvorfor ikke velge et 12V anlegg? er jo 10 ganger dyrere å mekke til et tilsvarende 12v anlegg :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skybert Skrevet August 13, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 13, 2012 er jo 10 ganger dyrere å mekke til et tilsvarende 12v anlegg :) joda, men hvorfor ikke velge et 12V anlegg? Ja, og ikke minst mye vanskeligere med tanke på kabeltrekking, og det at jeg må ha en spiller(?), i steden for en enkel aux kabel rett inn i forsterkeren. Men jeg lurer på om det blir nok, med tanke på at campingvogna er ganske stor, og om det 2 høytarne som skal spille ute klarer å levere nok lyd? Siter Jeg er JÆVLIG maskin til å skru! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tommy1033 Skrevet August 13, 2012 Rapporter Share Skrevet August 13, 2012 men eg ville maila komplett og spør hvor mye strøm de anlegget trenger , kan ver de trekker mer enn 600w , husker ikke hvor mye strøm den innebygde forsterkeren " sløser" vekk , fordi 500 w er de den gir ut til høytalerene inkludert subben , men kan ver den trekker mer :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet August 13, 2012 Rapporter Share Skrevet August 13, 2012 Det går helt fint med 600w, dere klarer ikke å trekke ut de 550 wattene alikevel, da skal dere spille full guffe en stund. Jeg tipper det der blir helt greit i en campingvogn, noe diskotek blir det ikke, men på festivaler, biltreff eller hva dere skal, så er det jo ikke sikkert nabo`n er like glad i deres musikk da ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg