Gå til innhold

Simmyren: Golf 2 gti syncro 2 dørs 89mod low rider

Ranger emnet

Simmyren

Anbefalte innlegg

tenkte � lage en liten forum tr�d om bilprosjektet jeg har p� gang!

en god gammel? golf 89 mod syncro 1.8 gti 8v som er under restaurering.

har kostet p� mye f�r jeg fikk begynt med bilen s� kunne ikke ha den ifra meg heller ")

planen er svart blank med hint av flakes. blir montert bmw e36 sideskj�rt som jeg har tilpasset,

har justerbart coilovers med senk helt til 120mm! o.� ellers 90 front fanger med catkiller 90 bakfanger tinnet � sparklet bak emblemet for litt mer clean look. bygge ett heftig � pent annlegg i bilen med 2 12" hertz hx 300d sub'er!

emblemfri grill, smoke lykter foran,smoke blinklys, sota baklys, nye skjermbreddere ny overhalet og lakkert motor med km stand p� 160.000.

alle bremsene er skiftet ut i nytt, alle lagre er skiftet, diverse foringer.

sport skinn interi�r! :) 7" cd spiller diverse m�lere inne i bilen for � ha styringa p� forskjeligt ;)

blir sveiset nytt efektannlegg hele veien! :)

skal holde oppdatert p� forumet fremover! :)

[ATTACH]32984[/ATTACH]

dette bilde ble tatt ca en mnd siden, skal laste opp flere bilder i morgen,

[ATTACH]32986[/ATTACH]

over 1 �r gammelt bilde, ikke lenge siden jeg kj�pte den.

[ATTACH]32987[/ATTACH]

felgene som kommer p� n�r bilen er ferdig

[ATTACH]32988[/ATTACH]

smoke lykter som skal p� n�r bilen er ferdig

[ATTACH]32989[/ATTACH]

invistert i litt mer lyd :partyon:

har mye nye deler liggende � p� bestilling s� dette kan ikke bli annet enn heftig!

skal pr�ve � holde oppdatert videre, for det blir en del garasje tid fremover. har satt deadline til neste mnd engang p� lakkering s� jeg m� bare st� p� siden jeg startet � pusse for ett par dager siden � det st�r igjen rust sveising, bulk retting, sparkling � pussing

Lenke til kommentar
Del på andre sider