Jesper1201 Skrevet August 14, 2012 Rapporter Share Skrevet August 14, 2012 Hei. Er det noen her som har prøvd å bygge om vanlig reflektor lykter til prosjektor/linse? Prøvd å søke litt her på forumet, men har ikke funnet stort. Det jeg lurer på er hvordan det evt. er blitt gjort med tanke på el.justering av lysa og tilpassning i det originale lyktehuset. Hvor kan det kjøpes løse prosjektorer til hovedlys etc. og resten som trengs? Grunnen til at jeg vil bygge om er at denne bilen (Ford Connect) aldri er blitt levert med prosjektorlykter og at jeg ikke finner noen som selger "aftermarket" prosjektorlykter til denne bilen. Det trenger ikke være mulighet for nær- og fjernlys i samme pære/linse, det fikser jeg på en annen måte. Hvis noen evt. skulle vite om noen som selger slike lykter til denne bilen blir jeg takknemlig for tilbakemelding :) Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet August 14, 2012 Rapporter Share Skrevet August 14, 2012 Sjekk litt her http://www.theretrofitsource.com/index.php Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg