TimBB Skrevet August 14, 2012 Rapporter Share Skrevet August 14, 2012 Hei. har meldt meg p� teoridelen av maskinf�rer beviset n�, men m� ha 40T i oppl�ring i praksis. skal jeg ha det ute hos en bedrift eller �ssen er dette? noen som vet? Siter Tim Bjerkelund Volvo 245 87mod(førstegangsprosjekt) Volvo 244 88mod (B230F Lh 2.2) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morpheusbd Skrevet September 18, 2012 Rapporter Share Skrevet September 18, 2012 jeg hadde hele kurset i gjennom nav. og da var det arrangert på et kurs lokale og et sandtak:) Siter Mercedes 190D 2.0 < Bruksbil VW Golf III 1.8 < Solgt Opel omega B 2.5 v6 < solgt volvo 850 2,5 10 v < solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas_H Skrevet September 19, 2012 Rapporter Share Skrevet September 19, 2012 Så lenge en som har beviset skriver under og dokumenterer at du har hatt de timene du skal ha på de ulike klassene holder det. Sånn var det i hvertfall når jeg tok det.... Siter 2008 Isuzu D-max 4x4 3,0 TDI 163 hk. Bruksbilen 1986 Toyota Hilux 4x4 2,4 TD 35" "Talibantraktorn" X 2003 VW 2,5 TDI 102 hk Transporter lang X 2003 VW 2,5 TDI 102 hk Transporter kort X 2006 VW 1,9 TDI 105 hk Caddy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansien Skrevet Oktober 15, 2012 Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2012 Disse 40 timene med praksis vil si at du må ha brukt en maskin i 40 timer før du kan ta oppkjøringen. Om du har en kompis eller arbeidsgiver som har dette kurset godkjent er det bare å godsnakke med han/henne om å få signert i boka di at du har hatt disse 40 timene. Siter '09 Ford Ranger '91 Mazda 323 GTX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.X Skrevet November 16, 2012 Rapporter Share Skrevet November 16, 2012 Ser jo at denne tråden er litt gammel men.. Har også tatt teorien men å få gokjent praksis var værre nu. Når jeg hadde funnet en plass måtte jeg sende inn ett skjema med bedriftens navn,navn på han som skulle gokjenne og kopi av hannes masinfører bevis. Så måtte dem gokjenne han og bedriften før jeg fikk papirene hvor jeg skulle føre på timene i maskin og hva jeg hadde vært igjennom. så når det var ført på med underskrift fra han som var fadder og bedriftens leder unne jeg sende inn dem å få maskinfører bevis.. Hadde jo håpet at ompisen min kunne skrive under men han hadde ikke noen masin og ingen firma så dem gotok ikke det.. Siter For å bli gammel og klok må du ha vært ung og dum en gang.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg