gambler Skrevet August 14, 2012 Rapporter Share Skrevet August 14, 2012 Hei! Jeg opplevde, til min store fortvilelse, at oljelampen lyste 1 min før jeg kom meg hjem. Bilen står hjemme nå hos meg. Jeg har prøvd å etterfylle. Skjønte ingenting da jeg sjekket olja, den var fortsatt skåltom. Etter en stund så jeg at det rant ut olje under bilen :( det drypper ned litt etter litt. Så spørsmålet mitt er følgende: hva gjør jeg nå? Jeg kan jo ikke kjøre bilen uten olje. Må jeg skifte motor? Evig takknemlig for svar Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anderwin Skrevet September 8, 2012 Rapporter Share Skrevet September 8, 2012 Prøv å få den levert via tauebil til ford verksted så de kan finne ut hva det er. Kan jo være hull i et rør, hull i bunnplata osv. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelduude Skrevet September 8, 2012 Rapporter Share Skrevet September 8, 2012 Du bør hvertfall ikke kjøre med den slik den er. Om det nesten renner av den så spørs det om du kjørt på noe som har laget hull i bunnpanna kanskje? Siter Svar i forbindelse med hjelp til bil er veiledende og som regel ikke et fasitsvar. Bileier/forumbruker står ansvarlig for hva de velger å gjøre selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg