solo- Skrevet August 16, 2012 Rapporter Share Skrevet August 16, 2012 Dette står i min bil per dags dato: Hovedenhet: Sony bilstereo 1-DIN CD-receiver CDX-DAB700U Høytalere fremme: Pioneer bilhøyttaler 10 cm TS-G1022i (2 stk) Høytalere bak: Pioneer bilhøyttaler 13 cm TS-G1322i (2 stk) Aktiv sub: Pioneer Subwoofer TS-WX210A Men så ser jeg nå at jeg har to små høytalere fremme i tillegg til de på 10 cm: Så da tenkte jeg skulle se etter nye høytaere fremme som er av et sånt type sett og har funnet dette: 13 cm separat 2-veis høyttalersystem (300 W) Noen som har noe tanker rundt dette og slikt? :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet August 16, 2012 Rapporter Share Skrevet August 16, 2012 Funker fint til det du har fra før, men hvis du har planer om å oppgradere i fremtiden, så ville jeg valgt noe annet enn pioneer i den prisklassen ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg