solid Skrevet Mars 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2004 Noen som kan disse? Eller noen som husker hvor de kjørte? Kjekt å vite for mange det da ;) Edit: Jeg har kjørt nok bil til å klare oppkjøringa uten å vite alle rutene.. så vennligst ikke kom med "klarer du ikke oppkjøringa uten å vite alle rutene, så bør du ikke få lov til å ha oppkjøring!" Jeg tenkte kanskje dette ville hjelpe noen.. Og det skader uansett ingen. Og en ting til ;) Oppkjøringsrutene bør jo være veldig bra øvelseskjøringsruter.. for de har vel med det meste av bykjøring, boligfelt, landevei og motorvei? Siter - Sierra sedan -92 (rs styling) x Opel Manta GSi -85 x Sierra sedan -87 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spaceout Skrevet Mars 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2004 De pleier å ta litt forskjeldig ruter. Jeg kjørte over Måna ned til vassum, ut på motorveien til ås og inn til "sentrum" der. så tilbake til drøbak. Men det kan godt hende at du får deg en tur ned i drøbak sentrum. Siter Bmw 520i E34 1988 Bmw 320i E30 1985 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg