rune83 Skrevet August 18, 2012 Rapporter Share Skrevet August 18, 2012 Har kjøpt meg en rekord 1900 75 mod, har stått siden 96. har fått starta den:) me'n har litt trøbbel med litt elektronikk :/ Vinduspusserene og spyleren går ikke og ikke vifta inn til bilen og når jeg slår på nødblink så lyser det kun på knappen og i instrumente men ikke på noen av lyktene:( noen som vet om det er noe reele på dette? Eller noen som har vært borti det samme? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RekordE2 Skrevet September 17, 2012 Rapporter Share Skrevet September 17, 2012 Det er jo en gammal Opel, jordingsfeil/dårlig kontakt :P demontere å lea litt på kontakter, vri på sikringer osv, gjort susen på Opla mine ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
4pekatt Skrevet September 17, 2012 Rapporter Share Skrevet September 17, 2012 Stått siden 96 sier du? Kjøp nye pærer til alle lys (instrumentpanel, interiør, fram og bak), og gå over all jording.. :) Siter - 1995 VW Golf GL - 1,8l 90hk - Se bilen her - 1992 VW Golf VR6 - 2,8L 174hk - Se bilen her Problemer med Golf 3? Ta en titt her! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rune83 Skrevet Desember 26, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2012 Fikk lea på sikringer og div så drog det i vei at:) men er på utkikk etter det relee som sitt på torpedoveggen som er til vinduspusser bla? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg