Nicolay Simmerlund Skrevet August 19, 2012 Rapporter Share Skrevet August 19, 2012 Tror dette er riktig seksjon. Var i grøfta her om dagen som du ser så er panseret ordentlig men fronten er forskyvd som da gjør at på høyre side er panseret poppet litt opp og på venstre side så er det en sprekk like stor som langefingeren min: Det gjør da at uansett og mye jeg presser på bryteren inne i bilen så går ikke panseret opp. Jeg har tatt av grillen og wiren er også ryket da jeg prøvde meg på noen dumme knep. så trenger da hjelp til å få opp panseret, UTEN og slipe eller skade panseret så grusomt... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Remulade Skrevet August 19, 2012 Rapporter Share Skrevet August 19, 2012 Av med beskyttelsesplaten under motoren og prøve å trykke på låsemekanismen eller lignende. Jeg brukte en knekt skistav! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nicolay Simmerlund Skrevet August 19, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 19, 2012 Hmm, har tatt av grillen, wiren har jeg greit å ryke på grunn av en idiotisk ide :P ser det er to muttere ved låsen så tenkte å skru av disse.. vil dette fungere? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Remulade Skrevet August 19, 2012 Rapporter Share Skrevet August 19, 2012 Tja, ikke lett å svare på, men du får bare prøve deg fram. En gang gikk bagasjeluken på amcaren i vranglås. Da måtte jeg sage låsestaget med bajonettsag. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nicolay Simmerlund Skrevet August 19, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 19, 2012 meh fikk den opp med brekkjern :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg