Tytkri Skrevet August 19, 2012 Rapporter Share Skrevet August 19, 2012 Noen som har erfaringer med slike :) Ulemper/ fordeler :)? Og lurte på om noen kunne finne en god 2-DIN A/V Hovedenhet m/Navi til 5-8 tusen :)? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LeiN90 Skrevet August 29, 2012 Rapporter Share Skrevet August 29, 2012 Hei. Eneste ulempen med navi eneheter er vel at de koster mer? Å fordelene er at du har GPS.. i dag så betaler du hovedsakelig ekstra kun for navigasjon, men noen har også litt mer lyd-innstillinger.. skal jeg anbefale en måtte det vært denne: http://www.alpine-electronics.no/p/Products/navigation-systems6/ine-w920r vet Bilradiospesialisten Sandnes selger denne for 8995,- men er absolutt verdt pengene :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tytkri Skrevet September 1, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 1, 2012 Ja, okei :) Koster endel men du mener det er verdt pengene :) viss du mener det så har jeg kjøpt en sliken på mandag :D ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Passat05tdi Skrevet September 12, 2012 Rapporter Share Skrevet September 12, 2012 Kjøpte en Pioneer AVIC-F940BT (2-din med navi) på tilbud hos bilradiospesialisten til 6990kr, og fikk 765kr tilbake pga kampanje fra pioneer :-) (Pioneer hadde sånn 100€ cashback kampanje på noen utvalgte 2-din modeller) Så betalte kun 6225kr for spilleren, anbefaler spilleren, er kjempe fornøyd :) Siter VW Passat 3bg Highline 1.9 tdi 2005mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet September 12, 2012 Rapporter Share Skrevet September 12, 2012 Tviler på at det var 100€, heller 10€ tenker jeg. Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet September 13, 2012 Rapporter Share Skrevet September 13, 2012 Tviler på at det var 100€, heller 10€ tenker jeg. Hvis han fikk tilbake 765kr, så var det vel 100€? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet September 13, 2012 Rapporter Share Skrevet September 13, 2012 Selvfølgelig stemmer det, leste litt fort og i tilegg trøtt. Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg